Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door koekje
#2340972
Ziet er denk ik best mooi uit voor hondenvoer (voor kattenporties vind ik het iets te geaderd).

Maareh, is dat ook de snijplank waar je je eigen groen en kruiden op snijdt?  :nerves:
Door smulpaap
#2340991
koekje schreef: Ziet er denk ik best mooi uit voor hondenvoer (voor kattenporties vind ik het iets te geaderd).

Maareh, is dat ook de snijplank waar je je eigen groen en kruiden op snijdt?  :nerves:
Neuh dit is de hondse snijplank , er zijn grenzen he  ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#2342934
Vlees ziet mooi uit, maar ik heb rare honden. Een vleesbot kan niet groot genoeg zijn, maar een homp vlees weten ze niet goed raad mee  :-\. Daar mag ik het mes doorhalen  :-\ Dus grote stukken heb ik hier niet zo zeer voordeel van  :-\
Door smulpaap
#2343063
Ja voor de honden , ik vind dit lamsvlees prettig om te voeren .... geen hompen onnodig vet wat weggesneden moet worden . ( Heb ik weleens gehad hoor , dan had ik een kilo en hield zo,n 6 ons over ) Zonde geld , maar dat vind ik .
Door Eira
#2343074
Dat is een heel mooi stukje lamsvlees! Leuk topic trouwens, is het de bedoeling om foto's van de vleesjes met daarbij eventueel waar je het vandaan hebt te plaatsen?
Door smulpaap
#2343187
Eira schreef: Dat is een heel mooi stukje lamsvlees! Leuk topic trouwens, is het de bedoeling om foto's van de vleesjes met daarbij eventueel waar je het vandaan hebt te plaatsen?


Lijkt mij best de moeite waard , zeker voor mensen die net zijn begonnen is het misschien een leuk topic .
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2343245
Mooi vlees, maar hier moet daar dan eerst het mes is anders gaat het of heel naar binnen of helemaal niet naar binnen. Botwerk gaat goed, maar grote stukken vlees nog steeds niet.
Door smulpaap
#2344275
Dit kwam in dit geval bij Vers Voer vandaan . De A-kwaliteit en daar betaal je wel meer voor , laatste keer betaalde ik 4,25 . Maar als je een kilo hebt dan heb je ook een kilo en hoef je geen 4 ons vette muk weg te snijden . Percentage is 80/20 (vetgehalte )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door