Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2340213
Nee helemaal niet mager, al is het via een foto moeilijk te beoordelen; ze lijkt zelfs een bol buikje te hebben.
Foto zelf geplaatst?  :D
Door Annemarie Rijnveld
#2340411
Nee helemaal niet mager, al is het via een foto moeilijk te beoordelen; ze lijkt zelfs een bol buikje te hebben.
Foto zelf geplaatst? 
Gedeeltelijk zelf, het eerste gedeelte plaatsen op myalbum enz. heeft manlief gedaan, kweet niet hoe dat moet, de rest van daar naar hier heb ik zelf gedaan!!

Nou leuk jullie oordeel, dan zit het dus wel goed met Juma. Beetje bol buikie op de foto komt ook omdat zij net haar achterpoot naar voren plaatst.

Diarree komt en gaat, soms is het echt een goeie drol, ik ben dan weer helemaal blij, maar daarna weer de domper omdat ze dan weer diarree heeft. Ze poept 2 of 3x per dag, dat lijkt mij toch niet overdreven veel toch?
Vandaag breng ik weer haar poep voor een betere controle op Giardia, voor de zekerheid.

Verder heeft Juma een raar soort hoest, het lijkt op kotsgeluiden, maar dan iets van een hoestgeluid erin. Snap niet wat dat kan zijn, dus ik laat dat ook vanmiddag even nakijken.
Door Lizzy
#2340434
Klinkt als kennelhoest.

Volgens mij is ze wel goed hoor, qua gewicht. Ze is in ieder geval niet te zwaar/te dik. Van mij mag er iets bij :biggrin2:
Door Annemarie Rijnveld
#2340516
Ik ga ff zoeken wat kennelhoest in IT is, Juma is wel gevacc. , moet ik ook ff nakijken welke vacc. het ook alweer waren.

Verder is zij wel heel levendig en speels, en eet graag.

Jakkes, ik ga nu maar toch liever meteen naar de DA, ik wil er niet toch maar niet mee wachten. Laat het jullie straks wel ff weten.
Door Annemarie Rijnveld
#2340668
Wij zijn weer terug van de DA:

Juma heeft ws. een klein beetje bronchitis, gelukkig zijn we er dus wel op tijd bij. Geen koorts, het is geen kennelhoest kennelijk.
Naar alle waarschijnlijkheid door het kelderen van de temp. hier, van 31 graden naar 15! en misschien ook de duik in de vijver. Pups zijn delicaat.
Als medicijn voorgeschreven: Stomoryyl, 10 cpr, 1/2 cpr 2x daags, 8-10 dgn.

Gelijk maar even laten wegen: 5,7 kilo, dus is zij goed aangekomen deze dagen.

(Even tussendoor, hier wordt door fokkers standaard niet tegen kennelhoest gevact, want het is een heel duur vaccin; alleen bij heel dure pups, boven de Euro 1000. Dat was dan een beetje een tegenvaller, want wij hebben wèl dik boven de 1000 E betaald. Is dat bij jullie ook zo?)

Juma is helemaal op, bezoek aan DA, hoop andere hondjes, toen nog een uur wachten op de garageman, want ik had het autosleuteltje in de auto laten liggen!!!

Maar goed, belangrijk is dat het niks akeligs is, daar ben ik heel blij mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door