Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jasmijn
#233975
hallo
ik ben net nieuw en ik zou grag een aantal dingen willen weten over het geven van vers vlees. ik wil graag over stapen van brok naar vers vlees en ik zou graag een duidelijk meunu voor het geven van vlees ???.en ik zal graag willen weten waar juilie naam voor staat,
ik zal ook graag willen waar je eventel wil vers vlees vandaan haalt ik heb niet zo veel geld en ik heb een kleinen vrieser ???
Laatst gewijzigd door jasmijn op ma 03 jan 2005, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#233985
hoi jasmijn,
welkom op BP , (maar er is ook een speciale afdeling voor het voorstellen)
wat hebje voor hond of honden?
menus kunnje ook hier opzoeken, maar het lijkt me eerst verstandig dat je je eerst even in "vers vlees" in verdiept, lees veel erover, wat je wel kan doen is je hond of honden over laten schakeln op KVV (kompleet vers vlees)
en Lupa is de naam van een van mijn honden ;D
Laatst gewijzigd door Lupa op ma 03 jan 2005, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#233987
Hallo,

Wekom op barfplaats!

Ik zou zeggen begin eerst eens met een kant en klaar versvlees!

Carnibest, bibi, energique of rodi.

Hoe bedoel je waar onze naam voor staat? ???

Oh ik begrijp het al ;D Ollie is 1 van onze franse bullen!

Oja en weinig geld heb ik ook, maar wel een hele grote vriezer! ;D Ik had het ook liever andersom gezien! ;D
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 03 jan 2005, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
#234060
twee kleinen vuilnisbakjes een is kruising tekel, terier en de ander is tekel, terie, colie, kees aleen bij even groot en wegen zo 12 a 13 kilo een van de twee heeft een zeer gevoelig maag en ik heb al verschilend droog voer geproberd maar ik horden dat vers vlees waarschijnlijk wel zou helpen
Laatst gewijzigd door jasmijn op ma 03 jan 2005, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#234102
Hoi Jasmijn
Zeker een hond met een zeer gevoelige maag zal veel baat hebben bij versvlees ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 03 jan 2005, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#234128
Wil je weten waar BARF voor staat? Dat staat voor Bones and Raw Food.

Ik denk dat het gemakkelijker voor je zou zijn om eerst eens te beginnen met overschakelen naar versvlees. Doe dit wel langzaam. Hier staat hoe je kunt overschakelen: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=790

En als je zelf wilt gaan samenstellen (dat kan natuurlijk ook!), dan raad ik je aan om je eerst in te lezen in de materie. Want je moet wel weten wat je doet voordat je je hond over zet op een zelf samengestelde voeding. Je moet ook weten welke percentages je moet voeren.

Van versvlees zijn de volgende merken te verkrijgen. Op de websites kun je meestal wel vinden waar ze het verkopen. Rodi verkopen ze trouwens in de meeste supermarkten.

www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.ducknatuurvoeding.com
www.energique.nl
www.kivo-petfood.nl/index-nl.htm
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
www.diervoeding.com (Smuldier)
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 03 jan 2005, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
#234669
hoi ik heb ze net wat robi pens gemenkt mat brok gegeven en ze vonden het heerlijk ze hilden het ook goed binnen ik vraag mij alleen af in welk tempo ik moet stopen met brok geven
Gebruikersavatar
Door Nitus
#234908
Brokken mengen met vlees is niet de beste manier om je hond over te zetten. Heb je al eens in de Bibliotheek gekeken? Daar staat naast een heleboel andere nuttige informatie onder andere hoe je het beste kan overstappen van brokken naar vers: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=790 .

Verder is Rodi Pens gEEn complete voeding, houd daar wel rekening mee. Dit af en toe eens geven kan geen kwaad hoor, maar als je over wilt gaan op helemaal vers moet je wel de Complete versie nemen, kijk anders even op de Rodi website dan zie je de verschillende verpakkingen.
Door Truus
#234912
Mijn honden zijn van de een op andere dag overgezet op versvlees en zonder problemen.
Je zou er eerst een beetje warm water over heen kunnen doen en daarna langzaam afbouwen.
Wanneer je het in het groot in kan kopen, b.v samen met andere versvlees kopers, wordt het goedkoper.
Succes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door