Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#2339747
Kent iemand misschien een goeie gedragsdeskundige die ook in de regio Groningen aan huis komt ?

Heb hier momenteel nogal een rangorde probleem geloof ik. Liam, ex kater van 9 maanden is erg
vervelend naar Izzy, ex poes. Ook krijft Axl er met spelen regelmatig van langs en wordt hem vriendelijk
verzocht even op te rotten tot meneer Liam klaar is met spelen. Liam zit nu telkens achter Izzy aan
alleen het gaat vrij subtiel, het is geen vechten en haar op de grond duwen en (dekken?), hij loopt haar
gewoon telkens achterna en respecteerd haar eigen ruimte niet. Izzy helemaal in de stress en moet momenteel niks
van Liam hebben terwijl het tussen Axl en haar nu heel goed gaat wat ook anders is geweest, ik hoop dus
dat het tijdelijk is en het puberen van Liam is en dat ze het snel op lossen. Maar ik ben al aan het kijken
naar een gedragsdeskundige die me eventueel kan helpen, tips geven etc. Dus iemand een idee ?
Door Limpy
#2339762
Zij zitten welliswaar in amsterdam maar hebben elke dinsdagmiddag telefonisch consult, en misschien weten zij wel GT bij jou in de buurt?
http://www.kattengedragstherapie.nl/
(klik: naar site en dan op contact voor tel.nr en tijden)

Mijn eerste gedachte is ook irritant pubergedrag, bij pekke ging dat ook gepaart met echt veel geklier naar zn grote broer en soms ook naar blixa.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2339912
Ik ken wel een TTouch Coach in Groningen (Eenrum) die volgens mij wel aan huis komt, en met TTouch kan je ook heel mooi ongewenst gedrag ombuigen / afleren. Als je haar gegevens wil, geef maar een gil!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door