Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2338561
Daan heeft hele gevoelige kussentjes onder zijn voeten die naar mijn mening ook veel te dun/droog zijn (en hierdoor snel openbarsten).

Kan ik Daan hiervoor ergens mee ondersteunen ? Natuurlijk kan ik aan de smeer met allerlei zalfjes, maar in mijn ogen lost dat het gevolg op en niet de oorzaak  :)

Iemand enig idee ?
Door Lil
#2339574
Lizzy schreef: Ik zat ook te denken aan visolie. Ja, geen zalmolie dus maar een goede visolie.
klopt, ik blijf maar zalmolie zeggen  :-[
Maar ook ik voer al meer dan 1 jaar visolie waar dus geen zalm in zit. Ik ga die rare gewoonte afleren.  ;)
#2339583
Yep idd een goede visolie . Ik gebruik al lange tijd Doils -Joint de meest sterke soort omdat ik hier drie klanten heb die vis iets voor zeehonden vinden . En een prettig effect van Doils is o.a geen droge zooltjes en /of kloven meer
Door Lil
#2339702
Monique77 schreef: Ok, dan ga ik eens kijken naar visolie... Kan ik dat gewoon naast zijn vette vis geven die hij 1x per week krijgt ?
hier doe ik dat al jaar en dag naast de vette vis. In die vette vis zit namelijk te weinig van die goede stofjes. Als het echt vette vis is, dan wil ik de olie op die ene dag wel weglaten bij Boris, want die gaat dan aan de diarree. Cayley krijgt rustig de olie bij de vette vis.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door