Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2339060
Hoi Allen,
We zijn nu een week verder met Juma, en ik geloof dat we de goede kant opgaan: poep was vanavond perfect!

Ik zou nu graag willen weten of ik vanaf morgen al 60 gram meer kan geven per dag.
Dinsdag woog ze nog 5,2 Kg. en vanavond voor het eten woog ze 5,5 Kg op 480 gr. voer per dag. Ze is dus wel wat aangekomen, ondanks de diarree.

Alvast bedankt voor jullie advies.
#2339565
een kilo per week aan groei is voor een labje mooi.
gezegd wordt het aantal kilo`s in weken met een marge van 2 kilo,dus een pup van 8 weken mag tussen de 6 en 10 kilo wegen.
maar dan nog,kijk naar je hondje, te schraal geef je wat extra en te zwaar dan geef je het minimum.
ik merk bij Hidde dat hij tussen door echte groei spurtjes heeft en ineens schraal wordt,dan voer ik meer.
hij weegt nu ruim 20 kilo met 17 weken en 3 dagen,het is een grote pup en niks te zwaar,hij groeit nu heel hard en de verhoudingen zijn even weg ;D enorme oren en een klein koppie.
#2339812
@Roefje, Hier ook een groeispurt bij Juma, vooral in de hoogte, zij heeft ineens van die veulenbenen gekregen.

@Hanny, ik zou ook wel heel graag naar 3x gaan, want ik ben er de hele dag mee bezig (gisteren had ik zogenaamd een dag vrij, mijn man paste op Juma, en ik heb mijn vrije dag gebruikt met het schoonmaken van het huis!!!!!), piesen poepen, slapie, eten, piesen poepen, slapie, beetje spelen en wandelen, piesen poepen, eten enz enz.
Hoort erbij hè, maar als ik naar 3 maaltijden zou kunnen gaan, over een tijdje, dan zal het wel wat minder hectisch eruit zien. (Hoop ik)

Ondertussen ben ik wel al 3 kilo afgevallen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door