Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door deja
#2339125
Heeft iemand ervaring met de mixen van Kiezenbrink zijn ze compleet want bij de een lees ik er wel bij dat alles erin zit en bijh de ander weer niet, wie kan me daar meer over vertellen.
#2339264
[quote="deja"]
Heeft iemand ervaring met de mixen van Kiezenbrink zijn ze compleet want bij de een lees ik er wel bij dat alles erin zit en bijh de ander weer niet, wie kan me daar meer over vertellen.
[/quote]

Het is zoals het er staat. De ene is wel compleet, de andere niet. De niet-complete kun je als variatie gebruiken of in een barfhap verwerken. B.v. fazant is gemalen karkas, dus dat zou je dan zelf kunnen aanvullen met het een of ander om er een wat vollediger maaltijdje van te maken.
#2341852
Ik ben er mee bezig geweest, en mijn conclusie was zoals Angelique zegt, ofwel als variatie ofwel bij de barfhap.
Er was een draad over waarin ik dezelfde vraag stelde, zoek die maar eens op anders.
Die draad had ik opgestart omdat ik graag KB wilde blijven voeren, het is niet duur en ik dacht van nou ik doe er een groenteprut bij en elke dag een andere smaak en dan doe ik het goed.
Maar als je dan gaat tellen, in termen van verhoudingen bot enz enz, dan was mijn conclusie dat als je het over een paar weken pakt de verhoudingen niet kloppen. Die kon ik wel kloppend maken door aan te vullen met barfhappen, maar dat vereiste wat rekenwerk en viel niet mee. Het is wel te doen, anderen is het gelukt, maar ik kwam er niet uit.
Inmiddels zit ik met de honden op darf eko, ben nog aan het zoeken voor wat erbij. Toevallig had ik nog een Kiezenbrink konijnenmix over, en die heb ik als afwisseling gegeven gisteren. Ik weet wel per hond is het anders, maar die van mij hadden de grootste moeite met de harde ontlasting terwijl ze dat bij darf eko niet hebben. Nu hadden ze dat voorheen bij de andere mixen niet van KB, maar nu ik in mijn zoektocht wat wijzer ben, heb ik de kiezenbrink gelaten voor wat het is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door