Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BAC
#2338484
Zo af en toe heb ik geen groente ontdooit, dus sla ik een dagje over en vul dat aan met chlorella.
Op die dagen poept zij beduidend minder. Het begon mij op te vallen en ben gaan experimenteren,
groente betekend meer poepen is het resultaat, (Soms drie keer per dag best grote hopen lijken wel brokkedrollen)

Ze krijgt 80 gram groentemix, en weegt 45 kilo dat is 10% van het menu.

Dus ik zit nu even te kijken hoe ik dit op moet lossen, en of meer mensen dit probleem kennen.
Groentemix is fijn gemalen, geen puree (Daar heb ik het apparaat niet voor) dus dr blijven hele kleine korreltjes over van nog geen mm doorsnee.
Door nienk
#2338836
Reus heeft het van stukjes  groente (wat worteltjes of boontjes, net wat ik over heb) wel, van groenteprutje (gechopt met een moulinex alles hakkietjakkie apparaatje) veel minder.
Door BAC
#2342770
Bedankt voor jullei reacties, ik ga op zoek naar een apparaat die het fijner maalt. Want het is wel vreemd dat ze echt veel meer en onvaster poept met groente.
Ik houdt wel de 50/50 boven onder gronds in de gaten.
Eens kijken of het dan beter gaat.
Gebruikersavatar
Door nova
#2342790
hier  is de ontlasting ook wel wat zachter als ze groentes en vooral  spirulina  erbij krijgen. Die alg wil helpen met schuiven  ;) Ik heb niet het idee dat de hopen  groter zijn :)
Ik heb geen chlorella
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2353137
Ik heb niet het idee dat bandit meer poept van groenten. Drollen zijn echt perfect bij hem. Alleen bij pens en rundestrot is het iets minder vast, maar nog steeds goed.
Door BAC
#2353169
Mss moet ik het ook even licht koken, of een goede keuken machine kopen.
Hebben jullie tips voor een goed apparaat? Ik zat te denken aan die roden van Moulinex.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door