Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#2337490
Ja, ik weet niet honderd procent zeker waar ik het moet plaatsen, ziekte/gezondheid is het ook niet, maar goed.
Migudu is sinds deze week weer voor het grootste gedeelte aan het barfen en hij poept echt heel weinig nu.
Hij zit niet verstopt, en zijn keutels zijn normaal. Maar nu is het maar een keer per dag dat hij gaat zitten om te ontlasten.
Is dat ook een effect van Barf?

Gerda
Door Migudu
#2337514
Is eigenlijk wel heel goed, toch?

Gerda
Gebruikersavatar
Door koekje
#2337529
Ot en Sien draaien ook niet vaker dan 1x per dag een drol.
Ik denk dat je wat ontbarft bent en er weer even in moet komen  :biggrin2:
Door Migudu
#2337531
Hij kreeg toch nog kvv, maar scheet daar beduidend meer van.

Gerda
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2337539
yep , hier krijgen ze savonds na het laatste rondje eten , en leggen ze smorgens bij het eerste rondje een drol  :biggrin2:
Door Lizzy
#2337609
Yep, dit is het effect van BARF. Hoe minder onverteerbare zinloze dingen je aan de voorkant erin stopt, hoe minder er aan de achterkant uit komt.
Door Martine-Tom
#2337883
yep hier ook 1 keer per dag soms een dag niet en de kat ook, 1 keer per dag, i-de-aal!!
Gebruikersavatar
Door nova
#2337960
herkenbaar  :) :)

Ik vind dat wel zo een geweldig voordeel van barfen,  wil je niet weten.

Mocht je nog eens een keer met een groepswandeling meegaan, en vooral met brok gevoerde honden in de groep,  dan krijg je het onderweg nog wel even te kwaad.  Vreselijk,  wat merk je dan dat brokkenstront pas goor is, stinken om van te  :puke: :puke:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2338178
Oh, ikke jaloers....

Qua hoeveelheid ga ik met de voorgangers mee, niets om je ongerust over te maken.

Oscar gunt zichzelf vaak zo weinig tijd om te poepen dat we die geringe hoeveelheid vaak in 2 a 3 keer op mogen ruimen, soms wel in meer keren. Zucht. Heb hem al uitgelegd dat het zonde van de plastic zakjes is  ;).
Door TMG1961
#2339414
Pixie zit nu op een 2 maal daags poepen schema  :biggrin2: Dat wisselt ze regelmatig af met het 1 maal daags schema
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2339450
Ja ook hier wordt op kvv veel meer gepoept als op barf.
Sita die draait flinke keutels op smuldier. Gisteravond heeft ze een halve kilo runderhart opgegeten. Nou ik dacht die moet vanmorgen wel nodig, nou niks nada noppes. En dat terwijl hart laxeert.
Door salem
#2339556
Kira poept ook heel weinig sinds ze bij mij woont en barft. Het is mij ook opgevallen dat ze minder drinkt dan de eerste dagen dat ze hier woonde.
Het hondje van de buren krijgt goedkope brokken, wat kan dat kleine beestje veel stront produceren  :o
Dat beest moest elke paar meter poepen, vriendje was totaal verbaasd en is toch wel erg blij met barf.
Kira poepte de eerste dagen 3-4x per dag, nu is het 1-2 keer per dag tot 1x per 2 dagen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door