Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yundor
#2336738
Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik met onze reu gaan BARF'en en dit zou ik graag verder uitbreiden.
Nu wil ik ook graag wat groente bijvoeren en ik vroeg me af of jullie nog leuke 'recepten' hebben om zelf een groentenmix samen te stellen?

Alvast bedankt!
Door Yundor
#2336918
Migudu schreef: Hoi Inge, wat leuk je hier te zien!!

Groetjes,
Gerda
@ Gerda: Insgelijks!
Ik lees al een hele tijd mee, maar heb nu toch maar besloten m'n account wat actiever te gaan gebruiken, haha!

@ M@rina: Bedankt voor de tip!
Door Lizzy
#2337065
Yundor schreef: Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik met onze reu gaan BARF'en en dit zou ik graag verder uitbreiden.
Nu wil ik ook graag wat groente bijvoeren en ik vroeg me af of jullie nog leuke 'recepten' hebben om zelf een groentenmix samen te stellen?

Alvast bedankt!
Ik doe eigenlijk altijd een dotje. Ik koop stuk of 10 of 12 of 14 (ofzo) verschillende groentes en dan maak ik daar een mix van. Ik stop er nooit teveel kool in, altijd wel wat van onder de grond en lekker veel bladgroenten. Oh, en ik doe er altijd wat appels en knoflook door. Geen ander fruit want dat gaat gisten maar appels gaat goed. Dit is voor 3 honden voor een week of 3:

Dus bijv: 2 courgettes, flinke pluk andijvie, 2 zakken waterkers, flinke pluk winterpostelijn, 1 bakje alfalfa, 2 bietjes, 500 gram wortel/waspeen, pompoen, 4 of 5 appels, 10 tenen knoflook, 4 a 5 stronken witlof, 200 gram sperziebonen, flinke stronk broccoli.

Zoiets. En ik wissel groenten af. Dus de ene keer doe ik geen biet er doorheen maar wel bijv. bleekselderij of bataat (zoete aardappel). De keer erop doe ik er geen winterpostelijn doorheen maar wel bijv. paksoi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door