Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ellyenrob
#2336656
Ik hoop dat ik dit bericht in de juiste rubriek hebt geplaatst.
Maar wij gaan op vakantie naar Burg Haamstede n zeeland, en 1 van onze honden zit
op een eliminatie dieet van Carnivoer eend.
Wie weet of ik in de buurt van Burg Haamstede Carnivoer eend kan scoren??
Gebruikersavatar
Door mullermariska
#2336680
Als je op google zoekt op carnivoer en verkooppunten staat deze erbij,
Sluijs Dier en Tuin
Hogezoom 44
4328 EG Burgh-Haamstede
Nederland
T: 0111 - 65 14 37
Ik zou even bellen als jou was of ze het echt hebben wat jij nodig hebt. Succes!
Door Limpy
#2336689
Heb je een vriesvak in t huisje of ziiten jullie op camping?
Is het 1e dan een koeltas met vrieselementen meenemen met voorraadje carnivoer en daar in vriesvak doen?
Door ellyenrob
#2336896
[quote="Limpy"]
Heb je een vriesvak in t huisje of ziiten jullie op camping?
Is het 1e dan een koeltas met vrieselementen meenemen met voorraadje carnivoer en daar in vriesvak doen?
[/quote]

Ja we nemen voor een paar dagen mee, er zit een klein vrieskastje in de koelkast.
Maar we willen daar ook kopen, voor 14 dagen mee nemen gaat niet lukken is een klein vriesgedeelte
Door ellyenrob
#2336898
[quote="mullermariska"]
Als je op google zoekt op carnivoer en verkooppunten staat deze erbij,
Sluijs Dier en Tuin
Hogezoom 44
4328 EG Burgh-Haamstede
Nederland
T: 0111 - 65 14 37
Ik zou even bellen als jou was of ze het echt hebben wat jij nodig hebt. Succes!
[/quote]


Ohhhh super dank je wel.
Ik heb op de verkooppunten gezocht op postcode maar mijn laptop liep steeds vast na de zoekfunctie.
Maar hier heb ik wat aan.
Door Limpy
#2336905
Voor 14 dagen meenemen voor in vriesvakje lukt idd niet nee.
Zou dat verkooppunt idd wel effe bellen vor wensen, dan gaat het cast goedkomen!
Door ellyenrob
#2336933
[quote="Limpy"]
Voor 14 dagen meenemen voor in vriesvakje lukt idd niet nee.
Zou dat verkooppunt idd wel effe bellen vor wensen, dan gaat het cast goedkomen!
[/quote]

Ik ga zeker morgenochtend bellen, hopelijk kan het worden geleverd.
Gebruikersavatar
Door mullermariska
#2336949
[quote="ellyenrob"]

Ohhhh super dank je wel.
Ik heb op de verkooppunten gezocht op postcode maar mijn laptop liep steeds vast na de zoekfunctie.
Maar hier heb ik wat aan.
[/quote]

Ik wist ook geen postcode maar ben op de vlaggetjes op het kaartje in zeeland gaan staan met de muis. De 1e was raak.  ;D Gelijk Burg-Haamstede  :biggrin2: Succes!
Door ellyenrob
#2336967
[quote="mullermariska"]
Ik wist ook geen postcode maar ben op de vlaggetjes op het kaartje in zeeland gaan staan met de muis. De 1e was raak.  ;D Gelijk Burg-Haamstede  :biggrin2: Succes!
[/quote]

Super bedankt voor de moeite, morgen bellen of het in de loop van de volgende week er is.
Dan neem ik voor 6 dagen mee, dat moet lukken, de andere honden kunnen wel op brok, de vriesruimte is
voor het Carnivoer :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door