Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#2335257
Sinds vrijdag ongeveer was Kees aan de dunne...ik dacht dat het aan de Cholodin lag, dus ik ben daarmee gestopt...
Maandag(gister)ochtend had Kees gal gespuugd, en gistermiddag heeft ze maar nét aan haar konijnekop geknaagd, wel at ze wat runderhart.
Het rondje gistermiddag ging zéér sloom, zeker 2x zo langzaam dan normaal  ::)
Vandaag wilde ze niet eten en lopen ging nog steeds heel sloom. Ik kan me niet herinneren dat ze eten geweigerd heeft...ja dat ze het niet lustte, wilde eend of zo.
Opeens lag er weer een kotsje (beetje bruinig) bij de drinkbak. Toen ben ik de da gaan bellen en ik kon vanmiddag langskomen. Kees had geen verhoging, rook niet raar uit haar bek, was wel 1½ kilo afgevallen (ze krijgt een heel smal kontje).
Er is bloed afgenomen, morgen om 18 u kan ik bellen voor de uitslag (er wordt o.a. getest op diabetes, nieren, Cushing geloof ik, en schildklier geloof ik).
En omdat de da aan nierproblemen denkt kreeg ze infuus met vocht en een plaspil die ik haar thuis moest geven. Met paté of zo. Maar ze wil niet eten dus ik heb de pil in een lepel vla gestopt en die voorzichtig bij haar naar binnen gewerkt. Ze wilde ook geen kaas of worst...
Ik weet dat er een dag komt dat ik afscheid van haar moet nemen, ze is 15½...Geregeld kijkt ze om zich heen en dan lijkt het of ze denkt 'wat doe ik hier.....' of ze staat op, loopt een stukje en blijft dan even staan met diezelfde blik en loopt weer door...
Eerst eens kijken of er morgen wat uit komt en wat/of er iets aan te doen is.
Door coby.p
#2335334
jeetje plien
daar schrik ik echt van, ze gaat toch wel hard achteruit nu.
ik duim, duim, duim, de hele dag voor je, voor een gunstige uitslag
denk aan jullie.
knuf voor jullie beiden :-*
Door - pien -
#2335423
Dankjulliewel...
Vanmorgen lag er hier een hele grote plas (niet gek) en weer een beetje diarree, Kees is nog steeds erg sloom en afwezig...
Door - pien -
#2335776
Ze eet helemaal niks...zelfs geen leverworst, biscuitje, vla...da's niet goed.
Zometeen even bellen...
Door Martine-Tom
#2335810
Ahhh gossie...sterkte  :-*
Door - pien -
#2335830
Ik heb net gebeld: de leverwaarden zijn ernstig verhoogd, erger dan de da vermoedde...ik ga nu erheen om de uitslagen op te halen en wat prednisolon.
Kijken of ze weer wat wil eten.
Verder dokteren doe ik niet...dus ik hoop dat dit een beetje helpt.
Waarschijnlijk heeft ze een levertumor.
Door Lil
#2335848
O jee, wat erg.

Heel veel sterkte!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door