Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BubbaBling
#2334775
Bubba krijgt drie diersoorten, liever niet te vragen om uitleg, het is niet anders, wil wel proberen er 4 van te maken.
Zalm, haas en eend krijgt hij.
Nu kan ik makkelijke overal bot van krijgen en veeeeel minder spier.
Voor een groot deel is het hazenvlees en af en toe wat eendenvlees.
Toch heeft hij nog steeds een droge huid, ondanks de zalm en eend.
Kan ik dat aanvullen met zalmolie?
En zo ja, wat is dan de zuiverste om te geven?
Door BubbaBling
#2334911
evenstar schreef: Al Doils skin geprobeerd.
Ja, hier in huis en dat was geen goed idee.
Ik moet puur zalm hebben aangezien hij ook tegen zalm kan  ;)
Door BubbaBling
#2335051
Ramses1 schreef: Zeewier (korreltjes) door het vlees misschien een idee?
Nee, ik heb zeewier door de zalm gehad, verse en dat was ook niks  :-\
Door Ramses1
#2335068
Gedroogde gaat misschien wel? Of anders Hokamix? Is heel erg goed voor de huid en vacht begreep ik.
Door BarfBull
#2335415
BubbaBling schreef: En zo ja, wat is dan de zuiverste om te geven?
Jaren geleden heeft onze bull een tijd geen visolie verdragen. In die periode heb ik haar als noodoplossing zalmolie gegeven van Arkocaps/Arkopharma. Die beviel goed. Er is geen suiker, gist, conserveermiddelen, en kleur- en smaakstoffen aan toegevoegd, en de capsules zijn glutenvrij. Ik weet eerlijk gezegd niet honderd procent zeker hoe het met de zuiverheid zit, maar dat is vast wel na te gaan.
Gewoon een gaatje in de capsule prikken en de olie over het eten druppelen.
Door BubbaBling
#2335419
Dankje!!!
Ik ga dat uitzoeken.
Het moet idd zonder al die rotzooi maar gewoon puur zalmolie.
dankje!
Door BubbaBling
#2335424
BarfBull schreef: Jaren geleden heeft onze bull een tijd geen visolie verdragen. In die periode heb ik haar als noodoplossing zalmolie gegeven van Arkocaps/Arkopharma. Die beviel goed. Er is geen suiker, gist, conserveermiddelen, en kleur- en smaakstoffen aan toegevoegd, en de capsules zijn glutenvrij. Ik weet eerlijk gezegd niet honderd procent zeker hoe het met de zuiverheid zit, maar dat is vast wel na te gaan.
Gewoon een gaatje in de capsule prikken en de olie over het eten druppelen.
Bedoel je deze?
http://www.gezondheidsvriend.nl/product.php?id=4884
Door BubbaBling
#2335448
Ok dankje.
Is dat ook in een flesje?
Ik maal zelf het kvv en wil er dan gewoon gelijk de goede hoeveelheid in doen, anders ben ik straks een halve dag bezig met capsules knakke  ;D
Door BarfBull
#2335550
BubbaBling schreef: Ok dankje.
Is dat ook in een flesje?
Ik maal zelf het kvv en wil er dan gewoon gelijk de goede hoeveelheid in doen, anders ben ik straks een halve dag bezig met capsules knakke  ;D
Nee, het is niet in flessen verkrijgbaar...
Door BarfBull
#2336210
Ik vind de informatie die hier gegeven wordt wel érg summier  :-\ Ik zou zelf kiezen voor zalmolie van een goed en bekend merk, waarvan je zeker weet dat die voor humaan gebruik goedgekeurd is ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door