Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Djoyce
#2333643
Wij zijn van plan om in de zomer met de auto een week naar de pyreneeën te gaan en onze hond willen we meenemen.
Nu ben ik een beginnend barfer, mijn hond staat op 2x per dag kvv en 1x barf en in totaal zo'n 1000 a 1250 gram per dag maar nou zat ik me te bedenken hoe ga ik dat nou doen op vakantie in zo'n (hoop ik dan) warm land?
Ik vroeg me af hoe jullie dat deden, barfartikelen kan je overal wel inkopen natuurlijk maar zit een beetje met het kvv en ben bang dat als ik alleen maar barf geef, ze niet genoeg krijgt in die toch wel geplande actieve vakantie. Ze is dan bijna 1 jaar oud.
Alle ideeën en tips zijn welkom  ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#2333661
al geef je ze alleen rundergehakt en kippenvleugels/poten, dan is dat voor dat weekje echt niet erg........
als wij niet weten of we een diepvries heb, neem ik voor een paar dagen mee en de rest krijgt meneer zoals hier boven genoemd. Eventueel een visje uit de vriezer bij de supermarkt............ maw je hoeft je echt niet druk te maken voor die week
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2333663
Ik neem voor onderweg renske mee, van dat gestoomde spul wat lang houdbaar is of als ik er op tijd aan denk om te bestellen K9. Op de plek van bestemming krijgt hij barf, meestal kip, rundergehakt of vis of ook Renske. Van een week gestoomd vlees zal hij niet slechter worden denk ik dan maar. :P
#2333678
als vlees goed diep gevroren is blijft het in een koelbox gewikkeld in kranten een paar dagen echt wel goed,als je dan ter plekke bent kun je rustig gaan kijken voor barfspul.
dat is in frankrijk absoluut geen probleem  :)
Door Djoyce
#2334203
Dank jullie wel voor de reacties, dat topic had ik nog niet gezien, wel gezocht maar niet goed gekeken dan denk ik  :o
Denk dat ik me druk heb zitten maken om niks, haha, ik ben ook zo'n muts he en ik maar denken, hoe krijg ik dat spul voor een hele week bevroren daar? en zo van dat is toch bedorven eer het einde van de week is?
Nou ja, wilde het goed doen, misschien wel eens te goed denk ik, en misschien toch zelf ook eens wat makkelijker denken want idd, wij eten op vakantie ook niet alle dagen groente, vlees en aardappelen meestal is het friet en pizza  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door