Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2332362
even nieuwsgierig...ben mijn drachtige teefje meer koolhydraatrijke groentemix gaan geven aangevuld met zilvervliesrijst en havervlokken, zilvervliesrijst gekookt en havervlokken geweekt, nu heb ik het idee dat ik die zilvervliesrijst gewoon zo weer terugvind in de ontlasting, dus niet zoals de gepureerde / fijngemalen groentes waar je niets van terugvind, eitje doe ik ook in blender en schaalstukjes vind ik bijvoorbeeld ook wel eens terug, is dit gebruikelijk?
#2332458
Alba schreef: Ik lees even mee, ik wil Alba namelijk vanaf volgende week ook wat KH bij gaan voeren zoals de 'handleiding' aangeeft. Maar groente vind ze niet te eten, pompoen misschien wel maar daar is momenteel niet aan te komen lijkt me.
Wat kan ik nog proberen?
Rijst en havervlokken staan me eerlijk gezegd nogal tegen :-[.
Vorige week heb ik toevallig pompoen gezien bij de C1000!
#2332575
Alba schreef: Ik lees even mee, ik wil Alba namelijk vanaf volgende week ook wat KH bij gaan voeren zoals de 'handleiding' aangeeft. Maar groente vind ze niet te eten, pompoen misschien wel maar daar is momenteel niet aan te komen lijkt me.
Wat kan ik nog proberen?
Rijst en havervlokken staan me eerlijk gezegd nogal tegen :-[.
Bataat, wortels, pompoen, bietjes bevatten ook allemaal koolhydraten.
Mijn honden verteren het goed, rijst e.d gaat hier niet oke.
#2332762
Mevroi Kruim schreef: Bataat is er volgens mij nu wel. Wortels bevatten ook kh, net als bietjes.
ChantalKrijn schreef: Vorige week heb ik toevallig pompoen gezien bij de C1000!
pallas schreef: Bataat, wortels, pompoen, bietjes bevatten ook allemaal koolhydraten.
Mijn honden verteren het goed, rijst e.d gaat hier niet oke.
Lizzy schreef: Pompoenen zat bij de C1000 en AH! Flespompoen.

Kook de zilvervliesrijst anders gewoon 10 minuten langer dan op de verpakking staat.
OK dan :)! Wij kopen bijna al onze groentes bij de kraam die hier op zaterdag altijd staat, en daar had ik al tijden geen pompoen te zien. Dan gaan we dat eerst proberen.
Wortels snapt Alba echt niets van :-[, ze kijkt me echt aan alsof ik van een andere planeet kom en dat ding erbij. Of ze nou rauw, gekookt, heel, in stukjes of gepureerd zijn, maakt niets uit.

Als ze pompoen ook niet lust wordt t toch maar doodgekookte rijst denk ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door