Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door velduil
#2327745
Sinds vorige week maandag heeft dengar onze witte herder last van haar darmen, het begon met een woonkamer vol poep en kots vorige week maandag. De dag ervoor had ze iets te veel gemalen pens gekregen,iets wat ze hier toch al weinig krijcht.
De dgen daarna het vleesbot wat opgevoerd en het werdt wel beter tot vandaag nu is het weer waterdun

Ze eet gewoon drinkt voldoende en is vrolijk en speels

Wat kan ik de komende week het beste voeren om het weer wat normaler te ktijgen ?
Door Lizzy
#2328552
Misschien heeft ze een virusje.... Er schijnt wel weer het e.e.a. te heersen. Ze heeft wel eetlust? Geen koorts? Zolang ze niet echt ziek is, geen koorts heeft zou ik haar geven wat je altijd geeft en zeker geen vleesbot gaan ophogen, eerder minder geven. Vleesbot verteerd het lastigst dus daar moet je de darmen nu niet mee belasten. Wat extra probiotica en Okugest (van VSM) is altijd goed.
Door velduil
#2329310
Ok, dus niet het vleesbot ophogen.... vandaag even wat probiotica geven , kan dat gewoon van die yakult achtige yogurt producten zijn ? heeft het zin om wat spiruela tegeven ik heb nog van die groene tabletjes van deesje

Ze eet prima en is nog steeds erg vrolijk
Door sella
#2329318
Nee yakult is duur suikerwater.
Ik gebruik probiotica voor humaan gebruik en wissel merken af zodat je dezelfde soorten binnen krijgt als hond die ook in de dure dier middelen zitten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door