Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Urs
#2327499
Met toestemming van de mods geplaatst.

Ik heb de honden fietskar te koop. Hij staat te verstoffen in de schuur en de bietels vinden het niet leuk.
60cm breed x 82cm lang x 60cm hoog

Er kan max 80 kg hond in.

Hij is nog in zeer goede staat, in 1 horretje zit een klein gaatje. Die heeft Floortje gemaakt.
Kan bevestigd worden aan de fiets d.m.v. klemsysteem  zonder extra benodigdheden.

Ik vraag er 50 euro voor en onderhandel niet over de prijs.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2327606
Ohhhhhhhhh als er dan meer aangeboden worden, zou ik heel graag willen voor pupsel Wannes.
Hebben wel een kinderuitvoering, maar vindt die niet handig met hond ( kunnen niet vast ) en is niet echt gemaakt voor hondje van 42 kilo.
En nu met een pup erbij wil ik toch wel weer meer gaan fietsen.

Zal dat met deze wel gaan??
#2327712
chiva schreef: Ohhhhhhhhh als er dan meer aangeboden worden, zou ik heel graag willen voor pupsel Wannes.
Hebben wel een kinderuitvoering, maar vindt die niet handig met hond ( kunnen niet vast ) en is niet echt gemaakt voor hondje van 42 kilo.
En nu met een pup erbij wil ik toch wel weer meer gaan fietsen.

Zal dat met deze wel gaan??
Met welke?

In die van mij paste 2 teckels en Jasper in.
#2327753
Het zou nu alleen gaan om 1 waar in eerste instantie de pup in gaat, van nu 9 kilo.
Maar ook dit kleintje zal naar de 40/45 kilo gaan , en zal dat dan ook passen.
Zeker qua gewicht, de ruimte maak ik me niet veel zorgen om, en het zou maar gaan om 1 hond in te vervoeren.
Maar 3 hondjes van jouw of 1 rottie van mij in volwassen gewicht is denk wel een beetje verschil in gewicht  :biggrin2:
#2327901
chiva schreef: Het zou nu alleen gaan om 1 waar in eerste instantie de pup in gaat, van nu 9 kilo.
Maar ook dit kleintje zal naar de 40/45 kilo gaan , en zal dat dan ook passen.
Zeker qua gewicht, de ruimte maak ik me niet veel zorgen om, en het zou maar gaan om 1 hond in te vervoeren.
Maar 3 hondjes van jouw of 1 rottie van mij in volwassen gewicht is denk wel een beetje verschil in gewicht  :biggrin2:
dat was +/- 45 kg in totaal
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door