Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2325940
Om in kijken te voorkomen en ook om te voorkomen dat bv Manu voor het raam naar buiten gaat zitten kijken en gaat blaffen naar mensen, honden ed die voorbij komen wil ik iets voor het raam om dit te voorkomen.

We hebben nu al twee grote bloempotten met van die grote planten erin om de inkijk wat te voorkomen maar er moet lager nog iets. Plakplastic vind ik niet echt mooi en zit nu al een tijd op iets creatiefs te broeden maar het wil niet echt. Hoe voorkomen jullie inkijk?

Daarnaast wil ik iets van vouwgordijnen om de boel 's avonds dicht te kunnen maken en om in de winter wat extra te isoleren. Heb al wat rond gekeken maar het is een groot raam en dat loopt erg aardig op..... Dus als iemand nog goede ideeen heeft of tips voor (internet) winkels die goede goedkope vouwgordijnen leveren hoor ik het graag. Wil sowieso kijken bij Hema, Kwantum, Leen Bakker etc. en dan een aanbieding afwachten.
#2326067
Ik heb het op de onderste 20 cm niet, ivm de katten (ze hadden de vitrage al uit het plafond getrokken omdat ze uitzicht wilden, dus ik wilde ze dat met het plastic maar meteen bieden voordat ze dat gingen lostrekken) en dan tot 1,80 ofzo.

Alleen zijn er dus mensen die bukken om naar de katten te kijken  :D (Plien doet ook wel heel erg haar best om aandacht te trekken, dus kan het die mensen niet helemaal kwalijk nemen)
#2326081
dat plissé is aardig aan de prijs. :-X Ik wilde het graag in de keuken, maar voor 1 raam was ik al een berg geld kwijt en heb er dan 3 nodig.

Je kunt ook plakplastic krijgen waar je wel door naar binnen kunt kijken maar niet naar buiten en omgekeerd. Misschien eens navragen bij een behangzaak of verfwinkel. Of nog meer planten neerzetten.
#2326537
Dian schreef: ik heb hier ook gewoon plakfolie op het raam van de keuken. Anders kijkt jan en alleman naar binnen als ze langslopen over de galerij. Je hebt daar echt hele mooie soorten van..........
hier ook plakfolie aan de galerijkant om dezelfde reden  :biggrin2:
ik heb gewoon die matte, ik houd niet zo van motiefjes en kleurtjes  :P
#2326560
Er bestaat ook " glass etched" folie, soort van matte folie die je in een baan gaan plakken ( of in welk figuur dan ook) Er kan dan ten hoogte van die baan niet meer naar binnen of buiten worden gekeken. Je kan het vergelijken quanidee met een beetje mist ! Of folie waarmee busramen worden geplakt: kleine gaatjes aan de binnenkant. gevolg is dat jij wel naar buiten kan kijken maar anderen niet naar binnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door