Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2324171
Ik gebruik een doxtasy heuptas als ik aan het trainen ben, maar ben op zoek naar vervanging.
Welke gebruiken jullie?

Heeft iemand ervaring met die van Hurtta? (Duur!!)

groet,

Judith

ik heb liever een iets grotere, zodat er beloningen en een speeltje in kunnen
#2324207
koekje schreef: Voor een vrouwtjesmens ben ik behoorlijk a-modieus. Maar zo'n buikzak vind ik echt te lelijk voor woorden.
Wat is er idd mis met een gewone schoudertas?
;D ;D ;D

Ja, buikzak is lelijk.  :-X  Maar wel handig.  ;) 


Schoudertas glijdt van je schouder af?  :-\  Of je draagt 'em overdwars en dan ziet het er heel raar uit want het splitst je borsten. Die zitten natuurlijk toch al niet aan elkaar, maar met een tas ertussen wordt het er niet mooier op.  :-\  Vind ik dan hè.  Wat mij betreft is het kiezen tussen twee kwaden.  :D 

Of een rugzakje nemen, maar daar kan je weer niet zo lekker bij. En zo'n bodywarmer met heel veel zakken vind ik ook niet zo charmant, en erg koud 's winters.  :-[


Eigenlijk moet je gewoon helemaal niks mee willen nemen.  ;D


Edit: typfoutje
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op do 26 apr 2012, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#2324209
TessaThomas schreef: Ik heb zo'n bodywarmer met grote zakken, zo'n hondensportbodywarmer :D ik weet niet of je dat wat vindt?
Da's 't toppunt van a-sexy  :'(!!
vanaalst schreef: welnee zo'n schoudertas is veel makkelijker!
zit een apart vakje in en die heb ik zo dat ik er zo mn hand in kan steken..
die buiktasjes vondt ik drama, die rotrits en als ik die niet dicht deed flikkerde alles eruit!
Mmm, . . . .  ik ben nog niet overtuigd . . . .
Iemand anders nog een tip?
#2324217
Ik gebruik zo'n hele simpele heuptas en het ziet er niet uit  ;D, maar ik kan er aardig wat voer in kwijt en indien nodig autosleutel ed.

Ik gebruik ook vaak mijn cameratas, wat in feite een schoudertas is. Nadeel is inderdaad de niet-sexy band tussen de borsten (en dat gaat ook zeer doen na verloop van tijd). Ben je wat zwaarder beladen ga je toch last krijgen als je langer loopt, tenslotte belast je je lichaam scheef. Daarnaast gaat een koekje pakken langzamer als uit de buideltas.

Als ik ook speeltjes mee wil, past dat dan nog wel in de jaszak. Het is al zooooo lang geen zomer meer dat ik niet meer weet hoe ik dat zomers doe. Zucht.
#2324237
koekje schreef: Ik draag ook altijd schoudertas schuin en heb eigenlijk nooit last van hinderlijk gespleten voorgevel door de band. Ik denk dat voldoende tiet kweken de beste optie ertegen is.
Dat gaat niet meer lukken zonder medische ingrepen.  ;D  Ik gebruik wel gewoon een lelijke buikzak.  :)



En dan even on-topic: ik heb er een van de Action. Die zijn pas écht lelijk.  :biggrin2:  Buikzakken van Hurtta zou ik niet weten, maar geloof graag dat ze duur zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door