Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2319963
El budha schreef: Afbeelding
Heeft iemand enig idee wat dit is en of de honden dit gewoon kunnen eten?
Ik heb geen idee maar weet in alle eerlijkheid niet zo goed waar ik nou naar moet kijken?
Door El budha
#2319971
Er zitten van die witte blaasjes/schimmel/vetplekjes??? op het karkas. Dit heb ik zelf niet eerder gezien en heb echt geen idee wat het is of kan zijn en of mijn hondjes het kunnen eten.
Door El budha
#2320083
TMG1961 schreef: Is het geen ijs? Vindt het zelf er niet geweldig uitzien..persoonlijk zou ik het niet geven
Het karkas is volledig ontdooit. Helaas is het ook geen ijs :-\
Door johanna25
#2320310
El budha schreef: en dan te bedenken dat ik er 10 kilo van heb :'(
ik heb al honderden ganzen geslacht ik kan het ook niet thuis brengen, het lijkt op schimmel maar dat kan bijna niet, ik zou zeggen terug met die zooi en nieuwe vragen. of anders wegmikken.
veel kan het niet gekost hebben.
Door El budha
#2320311
johanna25 schreef: ik heb al honderden ganzen geslacht ik kan het ook niet thuis brengen, het lijkt op schimmel maar dat kan bijna niet, ik zou zeggen terug met die zooi en nieuwe vragen. of anders wegmikken.
veel kan het niet gekost hebben.
Ze liggen al in de kliko. Het was inderdaad niet duur (12,50 voor 10 kilo). Vind het alleen zo zonde van het vlees helemaal omdat mijn oude kater dol is op gans en ik hier niet zo makkelijk aan gans kan komen.
Door johanna25
#2320315
El budha schreef: Ze liggen al in de kliko. Het was inderdaad niet duur (12,50 voor 10 kilo). Vind het alleen zo zonde van het vlees helemaal omdat mijn oude kater dol is op gans en ik hier niet zo makkelijk aan gans kan komen.
swifterbant is toch afsluitdijk, neem eens kontakt op met mila10 die komt 1 keer in de maand bij mij langs en neemt gans mee naar den helder das al een aardi eindje in de buurt en top kwaliteit en porties op gevraagd gewicht.mits voorradig ;)
Door johanna25
#2321403
gister speciaal voor jou een gans compleet ontleed inclusief pluk en stripwerk.
op een gegeven moment bij de staart scheurde het vel wat los en dacht ik even dat ik het gevonden had resten losgescheurd vel, maar nu ik dit vergelijk klopt het niet ik houd het toch op schimmel oid of iets wat achtergebleven is na het invriezen (als dit gebeurd is)
kortom het blijft een raadsel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door