Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Pedro98
#2317844
Wie voert er extra groente bij, aangezien dat er geen groente in Carnivoer en Darf zit. Vraag ik me af of ik dit wel moet toevoegen aan het menu.
Door charmed
#2317913
Extra groente hoeft niet persé. Ik geef wel extra groente sinds kort. Gewoon ook omdat ze het lekker vinden en het zet niet zo aan. Dan kunnen ze eens extra lekker snoepen ;)
Door Pedro98
#2317979
Zal de vrouw wel even wat groente mee laten nemen.
Worteltjes
brocoli
dopperten

en wat is nog meer te eten voor de hondjes
Door Parelridder
#2318010
[quote="Pedro98"]
Wie voert er extra groente bij, aangezien dat er geen groente in Carnivoer en Darf zit. Vraag ik me af of ik dit wel moet toevoegen aan het menu.
[/quote]In DARF zit wel groente. DARF bestaat voor 10% uit biologische seizoensgroente.
Door M@rina
#2318284
Klopt in Darf zit groente, inde laatste zending die afgeleverd werd is dat rode biet, Teun vindt dat niet zo lekker, de muts.

Ik voer ook heel veel kvv die geen groente bevatten dus maak ik 1x in de paar weken een groente prutje. De laatste keer zat daar in: andijvie, witlof, snijbonen, komkommer, taugé, wortelen. Om het wat smeuiïger te maken heb ik er een blikje sardientjes op water doorheen gedaan. 1x per week krijgen een ze een maaltje groenteprut met yoghurt of ei.
In de bieb hier kan je hele lijsten vinden met groente die goed zijn voor je hond.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2318657
Ik vind groente interessant genoeg om er ten alle tijden wat bij te doen.  Hier zijn het meestal groene bladgroenten, wortel, bietje bloemkool, dat soort dingen.
Door Pedro98
#2318768
[quote="M@rina"]
Klopt in Darf zit groente, inde laatste zending die afgeleverd werd is dat rode biet, Teun vindt dat niet zo lekker, de muts.

Ik voer ook heel veel kvv die geen groente bevatten dus maak ik 1x in de paar weken een groente prutje. De laatste keer zat daar in: andijvie, witlof, snijbonen, komkommer, taugé, wortelen. Om het wat smeuiïger te maken heb ik er een blikje sardientjes op water doorheen gedaan. 1x per week krijgen een ze een maaltje groenteprut met yoghurt of ei.
In de bieb hier kan je hele lijsten vinden met groente die goed zijn voor je hond.
[/quote]

Nou ik kan er zo niks in terug vinden :-\
Door M@rina
#2319240
[quote="Pedro98"]
hihi ik bedoelde in het eten ;D
[/quote]
:shy: hihi.... Normaal gesproken zie ik er ook niet veel groente in terug, maar nu er dus rode biet doorheen zit heeft delen van de kvv echt die diep paarse/rode bietenkleur.
Door matsoe
#2319605
Ik ben ook nieuw op dit forum, was al maanden aan het lezen maar had dat van die groente nog niet gevonden.
Fijn om te lezen dat het toegevoegd mag worden maar dat het niet noodzakelijk is.
Met de fr.bulldogs zal het zeker lukken ben wel benieuwd wat de chi's gaan doen.

En wat to do met onze katten ?





 
Door Mevroi Kruim
#2322720
Katten hoeven geen groente. Die zitten qua spijsvertering wat anders in elkaar dan honden, het zijn echte carnivoren die met groente weinig tot niks doen. Als ze het lusten mogen ze het overigens wel hebben. Ik heb twee allesetende Gnurkels die gezellig met ons mee eten als ze de kans krijgen, alleen slaai is bleeh, de rest dat op een mensenbord ligt is per definitie lekker  ;D

Qua groente zou ik trouwens die erretjes lekker zelf opeten. Dat is vrij veel zetmeel en suiker, niet echt gezond voor honden. Groene bladgroente daarentegen voegt echt wat zinnigs toe. Ik geef momenteel nog wel eens brandnetel, even geflenst in heet water zodat de prik er af is, en vogelmuur. Kost niks, alleen de inspanning van plukken (handschoenen voor watjes  ::)) wel ff kijken of er niet met gif of zooi gespoten is in de buurt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door