Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door denise
#2316579
de reden dat ik hier een bericht post , is omdat ik door het googelen op jullie forum terecht kwam, en het me veel bijgeleerde heeft .
mijn spaanse windhond Luna (6 jaar) kreeg gezwellen onder de kin, veearts had er toen al geen goed oog in, maar ze was nog wel uiterst levendig , en dat is ze tot haar laatste dag gebleven.
toen ik op jullie forum kwam en las waar er nog gezwellen konden ontstaan, ben ik gaan zoeken en spijtig genoeg heb ik die gezwellen allemaal gevonden, De veearts heeft toen een staal uit een gezwel genomen, en 3 dagen daarna het besluit lymfekanker .
hij heeft me enkele voorstellen gedaan, cortisonen, chemo, maar luna is heel bang voor vreemde plaatsen en mannen. genezing in dit stadium kon niet meer , dus heb ik besloten niks te doen .
dit heeft nog 1 week geduurd en dan kreeg ze ademhalingsproblemen.diezelfde dag is ze met behulp van de veearts zacht ingeslapen, in haar zetel met de mensen die ze liefhad .
in totaal ,opkomst van de klieren en haar dood , heeft het 3 weken geduurd , ze heeft in totaal geen pijn gehad , maar dat is een schrale troost
mag ik iedereen van deze site die hier verhalen over hetzelfde geschreven heeft bedanken, het was een groete hulp
denise
Door nicolette
#2316593
Veel sterkte toegewenst. Gelukkig heeft je hond geen lijdensweg gehad, maar het blijft altijd moeilijk om afscheid van je maatje te nemen.

Gr. Nicolette
Door keetje
#2316791
Heel veel sterkte met het heengaan van Luna,....... :bigarmhug:

Dat is erg snel gegaan,...3 weken. :'(

Luna, meisje, goede reis.
Door nikèdog2000
#2317108
daar schrik ik wel erg van hoor
3 weken jeetje wat snel ,voor je hond maar gelukkig
maar voor jou komt het heel hard aan
heel veel sterkte
Door Borke
#2317134
Wat een verdrietig bericht, maar toch ook welkom op Barfplaats, fijn dat je jouw verhaal met ons deelt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door