Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2151366
Ik had een electriche mes aangeschaft voor de pakken van kiezebrink. Princess had speciaal diepvriesmes erbij.
Nou ik gisteren uitgeprobeerd, kwam er mooi niet door. Terwijl ik mijn handdiepvriesmes pak en er gewoonb doorheen kwam.
Dus electriche mes gaat mooi terug is zijn geld niet waard.


Heb ook een vriekistje van 100 lt gehaald. Kan ik soms mss ook wat leuke aanbiedingen kopen. En een iets grotere voorraad nemen.
Door SjaakBF
#2156958
Ik heb denk ik hetzelfde mes als jij hebt, van mijn moeder gekregen omdat ze er toch niks mee deed. Ik zag het helemaal zitten voor de rollen KVV die ik voerde. Het ligt ongebruikt in de kast - ook hier werkt dat speciale mes niet.

Veel plezier met je nieuwe vriezer!
Nicole
Gebruikersavatar
Door Thea
#2157130
Nou ben hem terug gaan brengen. Zeg die verkoper ja het is ook een broodmes he dus niet voor diepvries ik zo nou er staat toch op extra diepvriesmessen. Zegt hij weer ja voor diepvriesbrood pff nou dat staat nergens.
hij deed wel moeilijk maar uiteindelijk wel geldterug. Want volgens hygienische regels mogen ze het niet terugnemen eigenlijk.

Ik weet dat ik er vroeger 1 had van moulinex en dara snee ik de pakken diepvriesspinazie mee door midden.
Door bernerfan
#2163672
Ik heb er al tijden eentje, ooit gekocht bij de Blokker....er zitten 2 verschillende messen bij, de broodmessen hiervan gebruik ik eigenlijk niet..
Ik ben er nog steeds tevreden mee , snij er bevroren rollen TinLo mee door  :)
Door roos79
#2164554
Vorige week kreeg ik van een klant een demonstratie - rollen-doorsnijden-  :)
Hij gebruikt een soort takken schaar maar dan elektrisch. Als de levering binnen is, zet hij de rollen in een soort standaard en "rats" er zo door heen.
Kost wat, heb je ook wat  :biggrin2:
Door Dreetje
#2315968
Ik ben ook op zoek naar een zaag om bevroren KVV te snijden.
Connie, kun je een keer een demonstratie geven?  ;)

[quote="flodder en dwarrel"]
klopt!!

ik had um gekocht om spoorbiels door te zagen maar kvv ,botwerk e.d gaat ook prima  ;)
[/quote]
Door Glad Dog
#2315990
recipro maakt dezelfde op en neergaande zaagbeweging als een decoupeer zaag, alleen dan horizontaal ipv verticaal.
En je kan er verschillende zaagbladen in doen, lang/kort, grf/fijn.
Zaagt vrij schoon hoor, en ook goed voor zwaar werk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door