Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#2309271
Ik ga dus met vakantie en wil de oppas niet opzadelen met teveel toestanden voor het leverdieet.
Nu kan ik van iemand blikjes leverdieet van hill's krijgen.
NIET IDEAAL, maar moet ook wat voorzichtig zijn. Het is maar voor 8 dagen....
Nu dacht ik zelf, als hij nou 'smorgens gewoon zijn 1e deel havermout krijgt met wat huttenkase en een plukje kipvlees{anders eet hij het niet} en evt. een ei.
En dan 'savonds een 1/2 blikje dieetvoer.
Maar dan maak ik voor een week een groenteprut met diverse groente, aardappel en alfalfa en meng daar wat vis door
{witvis en 1 blikje sardientjes afgespoeld} ik vries dat per portie in zal dat kunnen voor een week?

Ik wil liever geen kvv voeren ivm het orgaan.....
Ik had wat kvv geprobeerd en hij kreeg alweer jeuk in de liezen ben bang dat dat daardoor kwam... :-[
Het is zo lastig, helemaal als je met vakantie gaat....
#2309910
Kun je geen kant en klare pakketjes zelf maken, in de vriezer doen, twee pakketjes per dag? Stop je daar al gewoon alles in wat je hondje nodig heeft. Ik vind blikvoer echt gore troep. Dikke kans dat je oppas meer irritatie heeft van het opruimen van stinkende vieze hopen stront dan van 2 keer per dag een pakketje voer ontdooien.
#2309964
Eigenlijk heb je wel gelijk.....
Dan moet ik maar even aan de slag.
Morgen maar even naar de markt en kijken of ik het een ander kan scoren ook van kalkoen ofzo.
En even makkelijke bakjes voor in de vriezer, dat het overzichtelijk is.
#2311197
Nou voor 10 dagen de boel klaargemaakt.
Groente groene bonen, broccoli, andijvie, erwtjes en alfalfa en heb er deze keer een handje zilvervliesrijst erdoor gedaan. En hierdoorheen een blikje sardines.
Kalkoenspiervlees, witvis als spiervlees en als vleesbot kip tv sticks.
Mag er dagelijks zijn havermout door en hutenkase.

Gelijk maar porties gemaakt voor mijn andere hondje, anders groeit die dicht denk ik.... :-[
Die doet ook een beetje mee met dit dieet en is al wat afgevallen van al die magere vleessoorten :biggrin2:

Ik denk dat het zo wel goed is.....
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door