Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2315732
Ik heb een vraagje

Onze Sophie (basset hound)is vorige jaar gesteriliseerd na een maar maanden zag ik dat ze af en toe "lekte" ben naar mijn da geweest en ja dat was inderdaad van de sterilisatie ik heb Tensurin 20 mg mee gekregen en daar moet ze 2x daags 1 1/2 tablet van hebben .Maar nu zijn het soms geen druppeltjes meer maar hele kleine plasjes en om nu nog meer pillen te gaan geven of zwaardere ?

Sophie is pas 6 jaar en om nu haar verdere  leven die pillen te geven lijkt me ook niet zo goed dus vandaar mijn vraag

Volgens mij zijn er hier toch honden die er een homeopatisch middel voor kregen.En hoe is jullie ervaring er mee??
#2315760
Quertilla van Bloem is een natuurlijk middel. Bij de meeste honden helpt dat alleen niet genoeg maar kun je soms de dosering verlagen van een middel als Tensurin. Verikan van Optimax kan ook goed werken, alleen durf ik niet te garanderen dat het zo onschuldig is als dat het lijkt. Het zijn soja inflavonoiden en die worden ook nog wel eens in verband gebracht met borstkanker, bij mensen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door