Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2314624
Bindi heeft  gisteren avond  laat haar  middag/avondmaaltijd  eruit gegooid,  deze was geheel onverteerd.
Bindi lag een poosje voor del, (misselijk?)
Vanmorgen leek weinig aan de hand, ze heeft alles opgegeten wat ik heb aangeboden  waaronder een stukje  pamspens.
Vanmiddag  een fijne groepswandeling gemaakt, Bindi heeft lekker meegelopen,  maar...
Zojuist  is de ochtendmaaltijd , waaronder dat stukje lamspens, er weer helemaal uitgekomen.  Penslapje was geheel onverteerd.  Bindi ligt weer voor del.
Een stank in mn woonkamer als  uit  een gierput :o :o...

Diva wil haar zojuist  even opzoeken, en  Bindi slaakt een vreselijke kreet. :'(

Ik  ben zo bang dat er alweer wat vast zit,  :'( :'(
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#2314647
Wanneer ze niet meer gepoept heeft zou ik hierin mijn gevoel volgen, al is het voor je eigen gemoedsrust, en haar vandaag nog even laten bekijken door een weekend dierenarts.
Door ulla
#2314653
Ik zou hier ook mijn gevoel in volgen.
Zou ze twee keer gespuugd hebben en daarna vrolijk verder gaan, tja dan misschien even aankijken, maar je schrijft dat ze beide keren voor del lag, en dan zo net die kreet.
Doen wat je denkt dat je moet doen of minimaal kontakt opnemen met een da.
Sterkte.
Gebruikersavatar
Door nova
#2315652
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.

Het goede nieuws is dat Bindi hier naast me ligt, het slechte nieuws is dat ze een nieuwe snee in haar buik  heeft.

Naar de DA gegaan, onderzoek, echoo, foto"s en ja,: heeft ze ribben gegeten? of ander bot? ???

Ja , tuurlijk, een hond die barft eet bot...  ::)
DA liet het me zien of  de foto  . Bot    zal er  ook uit moeten... :-\ :-\
Eenmaal open, werd duidelijk  waarom dat stukje bot problemen gaf: Door eerdere  operaties zitten Bindi's darmen vol verklevingen. Het was een ware kluwen van meerdere strengen die uit haar buik kwam  :-\, en  dat stukje bot kon  als het ware niet de bocht om., daar was het te lang voor.

Bindi mag geen hele botten meer hebben, ik zal  ze voor haar  moeten malen of heel kort knippen.
Bovendien  kreeg ik het advies om mijn honden  uit het zicht van mekaar te voeren, om schrokken te voorkomen.

Ondanks dat het best heftig is, is Bindi in dezelfde ingreep gesteriliseerd.  Niet echt ideaal, maar over een paar weken  nogmaals open, is ook niet wat ik wil. :-\ :-\

Ik heb mn dagje wel gehad vandaag. Om half een vanmiddag bij de DA, en om 9 uur vanavond thuis.
Ben wel  de hele tijd bij haar gebleven. En  Bindi moest wachten op een teef die  eerst aan de beurt was voor een keizersnee,  die teef was 11jaar:o :o :o :o :o en bewust laten dekken  :o :o
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door