Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2315177
Jammer lees nu net dat ze voortaan 12,50 voor bezorgen rekenen en dan moet je ook nog eens voor 100 euro bestellen.
Zo maken ze het toch wel steeds duurder.
Vind dat niet passen bij wat hun eerst hebben gezegd.
Goed Vlees voor honden hoef niet duur te zijn. :-\
Door lianneke
#2315184
Ik denk dat de concurrentie te groot wordt. De Barfbedrijfjes schieten als paddestoelen uit de grond.
En ze zijn niet allemaal even best wat voorlichting betreft. Ik lees soms je reinste kolder, op het gevaarlijke af.
Gelukkig denk ik dat een ervaren Barfer daar niet in trapt maar de wat meer onwetenden misschien wel.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2315218
[quote="Angelique"]
Tja, ook hun moeten tanken :-\
[/quote]
Ja maar dat moesten ze ook toen ze begonnen met bezorgen.
weet dat brandstof duurder is/ word. Maar had het dan toen gelijk ingevoerd.
Nu komt het toch wel vreemd over.
Volgens mij groeit het boven hun hoofd. Ze hadden natuurlijk niet gerekend op zoveel bestellingen.
En moeten nu op verschillende manieren kosten maken.
Maar dat moet je ook incalculeren als je een bedrijf begint.
Gebruikersavatar
Door Freggel
#2315711
Ik snap best dat ze moeten tanken, maar vind 12.50 toch wel erg fors bovenop een bestelling van min. 100 euro om het thuisbezorgd te krijgen  :-\.

Dat vind ik persoonlijk best jammer, had de laatste keer dat ze hier in Zwolle op een afhaalpunt stonden wat besteld en dat zag er prima uit.

Gelukkig heb ik de vriezers zowat tot de nok toe vol. Nog 2 laatste leveringen en ik ben weer klaar voor de zomer  :biggrin2:
Door flodder en dwarrel
#2315714
[quote="Thea"]
Jammer lees nu net dat ze voortaan 12,50 voor bezorgen rekenen en dan moet je ook nog eens voor 100 euro bestellen.
Zo maken ze het toch wel steeds duurder.
Vind dat niet passen bij wat hun eerst hebben gezegd.
Goed Vlees voor honden hoef niet duur te zijn. :-\
[/quote]

volgens mij zit jij toch ook in zuid-holland?

www.hetbestevoormijnhond.nl  verkoopt tammenga;  zit in berkel en rodenrijs en bezorgd eventueel ook nog thuis  ;)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2315748
Ja weet ik. Maar dan verrij ik net zoveel en dan bij verkooppunt is het nog iets duurder.
Dus dan schiet ik er niets mee op. ;)

Maar vorige x hebben we ook met z'n 3en besteld dus als we dat weer doen zijn de bezorgkosten niet zo hoog voor ieder.
Misschien zijn er nog wel meer mensen hier in de buurt kan het nog voordeliger woorden.
Door gtw
#2315802
Hallo Thea heeft helemaal gelijk.
Tammenga verkoopt naar mijn mening goede spullen maar een prijsverhoging voor de consument van meer dan 50 % vergeleken met vorig jaar is toch wat gortig.
Vorig jaar was het nog te krijgen voor 1,50 euro per kilo en werd het gebracht op afhaalpunten.
Nu is het te krijgen bij verschillende verkooppunten voor 2.25 euro. Dit houdt vaak in voor de klanten verder rijden en dus nog meer extra kosten.
Als Tammenga het zo in de markt wil zetten is dat natuurlijk hun goedrecht maar dan hadden ze dat wel kunnen melden onder de noemer introductie korting of iets dergelijks.
Het wordt nu wel steeds makkeleijker om andere soorten KVV qua prijs te vergelijken met Tammenga. Dit werken ze zelf in hand op deze manier.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2315946
Tja, ze zullen zich er wel op verkeken hebben en dan kun je als bedrijf 2 dingen doen. Je prijzen aanpassen aan de realiteit of de handdoek in de ring gooien. Van beide zullen tevreden klanten niet blij worden.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2320736
Er werd voorheen ook al gezegd dat er iets niet klopte als ze werkelijk gaven wat ze beweerden aan die prijs. Dat dat gewoon niet realistisch was om er dan nog iets aan te verdienen.  Dus ik ga hierin met Angelique mee...
Goed vlees en brandstof kosten nu eenmaal geld. Je kan het niet voor minder dan dat doen als je er ook nog van wil leven...
Gebruikersavatar
Door Thea
#2354138
Dat zou zeker kunnen. ;)
Alleen denk ik niet dat ik deze x bij hun bestel. De vorige levering waren wat barf artikelen waar ik niet zo tevreden over ben :-\
Wil nu een x bij richard versvoer bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door