Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2314913
Zaterdag avond was Kees al niet helemaal lekker maar ik weet het aan de drukke dag die ze had gehad.
Zaterdag morgen gaf ze over, er kwamen wat wat stukjes bot van de eendennekken mee dus ik dacht dat dat haar dwars had gezeten.
Later op de dag heeft ze wel een karkasje op.
Maar het paardenvlees van 's avonds heeft ze laten staan en overdag heeft ze een keer of 5 over gegeven.
Vanmorgen had ze duidelijk buikpijn en was ze hangerig. Veel gras gegeten.
Ontlasting is prima.
Vanmorgen heeft ze wel weer een gram of 200 paardenvlees op maar de lever die erbij zat liet ze staan.
Drinken doet ze redelijk.
Als ze vanavond niet opgeknapt is ga ik maar even naar de dierenarts denk ik  :-\
Door Lizzy
#2314918
Misschien een virusje opgelopen? Ik zou zelf wat Okugest van VSM geven. Dat helpt altijd goed bij misselijkheid. Heeft ze koorts?
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2314953
Heeft Raiko ook al een paar keer gehad, dat ie na een show wat slomer is, soms gepaard idd met spugen en slappe ontlasting.
Ik geef 'm dan meestal ook okugest en dan knapt ie wel weer op. Als ze geen extreem hoge koorts heeft en goed drinkt zou ik het met de okugest proberen. Er zijn natuurlijk aardig wat honden bij elkaar op zo'n show dus een virusje is snel opgelopen.
Maar tegenwoordig doe ik het wel anders. Ik weet natuurlijk wanneer ie weer een show heeft en dan begin ik zo'n anderhalf week van te voren met een kuurtje chlorella. Om zijn weerstand alvast wat te verbeteren. Laatste keer heeft ie geen last gehad. (Paasshow Leeuwarden). Kan natuurlijk toeval zijn, maar missch een tip.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door