Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#2313789
Ik heb pas bij Zooplus een overtrek voor mijn biabed besteld maar kwam niet aan het bedrag dat het gratis bezorgd zou worden dus dacht ik neem er een hondensnack bij.
Heb gekozen voor rundernekpezen, nou die krengen zijn zo hard ik kom er met geen mogelijkheid met de snoeischaar door.
Mijn honden krijgen het wel klein maar ik ben toch een beetje huiverig daarom hier de vraag, wie heeft daar ervaring mee.
Even voor de goede orde ze zijn gedroogd.
Laatst gewijzigd door deja op za 14 apr 2012, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2314398
Reus kreeg ze toen hij net bij me was ook wel eens, kon er heerlijk op sabbelen en knauwen. toen ik net begon met elimineren/barfen kreeg hij hertenpees. die zijn nog harder. in het begin ging dat goed, maar naarmate hij vorderde als barfer begon hij stukken eraf te bijten, ipv er lekker op te knauwen. sterker geworden in zijn kaken denk ik. sindsdien koop ik dergelijk spul niet meer. De oppashond van mijn ouders krijgt ze wel, die vindt het heerlijk en is er een hele tijd zoet mee. (maar dat is een brokken hond) Beide gingen/gaan er overigens wel wat dunner van poepen als het een te groot stuk was.
Door job
#2314412
wordt ook wel verkocht onder de noemer geelhaar.
Die diarree wordt vaak veroorzaakt omdat die pezen uit de winkel gerookt zijn.
Hier zijn ze dol op die dingen,
ik droog ze zelf en dan laten ze er ook geen winden van.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door