Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door carriebar
#2313770
Hoeveel zouden jullie hond te eten geven na operatie. Ze moet 6 weken in de bench waarvan de eerste 2 weken alleen naar buiten om te plassen. Bo is een labrador teefje die rond de 30 kg moet wegen.

Gr carla
Door sella
#2313774
Minder, omdat ze veel minder beweegt. Omdat het een labje is en die altijd dooooood gaaaaan van de hooonger, zou je kunnen overwegen het in een kong te doen zodat ze wat meer bevrediging krijgt omdat het wat langer duurt dan hap slik weg.
Ik zou zelf op 80-85% van haar normale portie gaan zitten, ze heeft ook kracht nodig om te kunnen genezen, wordt ze wat dikker, meteen nog minder of als ze te slank wordt toch meer geven.
Door sella
#2313898
Kijk goed naar je hondje, ikzelf heb mijn hond met 6 weken rust eerst op 80% gezet, ik barf dan wel, ik heb gemerkt dat ze op carnibest veel meer trek hebben en dat het sneller door het spijsverteringssysteem gaat. Ik ben na 6 weken revalideren, wel een rugoperatie, naar 90% gegaan en in de spieropbouw met hydrotherapie op 120% omdat hij heel erg hard mager werd.

Dus vooral kijk naar je hond, geen enkel exemplaar van een rasgroep is het zelfde, maar ik vindt het wat weinig 50%.
Door sella
#2314016
Succes met het herstel van je kanjer. Och en hier eten ze de dag van en na de ok minimaal dus dat is niet vreemd, maar wel voor langere tijd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door