Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2312383
Heb ze alle 3 eens bekeken,

Er zijn geen verkooppunten nabij Luxemburg (Aarlen of zo) zelfs niet in de verre buurt.
en ook geen verkooppunten nabij Mons en ook hier niet in de grote omtrek.

Carnibest ga ik eens nakijken.

En ik ga natuurlijk ook info vragen op die zwitserse site.
#2312460
Intussen heb ik al iets voor je gevonden op het Italiaanse Barfforum. Hopelijk heb je er iets aan. Succes.

1. www.hund-und-katze.ch
JAN PRENZEL
Paradiesli 23
CH-8842 Unteriberg
Svizzera

2. www.naturadog.ch
naturaDOG
4Food AG
Juchstrasse 29
CH-8500 Frauenfeld
Svizzera
Tel. 052 744 55 77
Fax 052 744 55 76

3. http://barf-and-more.webstores.ch/


4. www.icamani.ch
Vogelhaldenstrasse 64
Lufingen
8426
Svizzera
[email protected]
#2312490
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Intussen heb ik al iets voor je gevonden op het Italiaanse Barfforum. Hopelijk heb je er iets aan. Succes.

1. www.hund-und-katze.ch
JAN PRENZEL
Paradiesli 23
CH-8842 Unteriberg
Svizzera

2. www.naturadog.ch
naturaDOG
4Food AG
Juchstrasse 29
CH-8500 Frauenfeld
Svizzera
Tel. 052 744 55 77
Fax 052 744 55 76

3. http://barf-and-more.webstores.ch/


4. www.icamani.ch
Vogelhaldenstrasse 64
Lufingen
8426
Svizzera
[email protected]
[/quote]

Dank je!
#2312782
Hallo Kaszi,
Ik ben nog maar net beginnend met Barf, dus je zou beter aan de experts hier op BP kunnen vragen of dit merk inderdaad volledig is.

Wel zie ik dat ze levertraan door het voer mixen, en ik meen te hebben begrepen dat levertraan juist niet goed is, het zou dan eigenlijk visolie moeten zijn?
Ook wordt er lijnzaadolie gebruikt, misschien dat dat dan weer wel mag? Weet ik niet
Ook mixen zij fruit samen met groenten, en dat is ook niet goed, want het kan gas in de darmen veroorzaken.

Alleen het vispakketje bevat visolie, maar ik zie geen naam erbij vermeld voor deze vis (of mix van vissen).

De vleessoorten zijn rundvlees, paardenvlees, wildvlees (hert), eend, en kip/kalkoenvlees
#2312787
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Hallo Kaszi,
Ik ben nog maar net beginnend met Barf, dus je zou beter aan de experts hier op BP kunnen vragen of dit merk inderdaad volledig is.

Wel zie ik dat ze levertraan door het voer mixen, en ik meen te hebben begrepen dat levertraan juist niet goed is, het zou dan eigenlijk visolie moeten zijn?
Ook wordt er lijnzaadolie gebruikt, misschien dat dat dan weer wel mag? Weet ik niet
Ook mixen zij fruit samen met groenten, en dat is ook niet goed, want het kan gas in de darmen veroorzaken.

Alleen het vispakketje bevat visolie, maar ik zie geen naam erbij vermeld voor deze vis (of mix van vissen).

De vleessoorten zijn rundvlees, paardenvlees, wildvlees (hert), eend, en kip/kalkoenvlees
[/quote]

OK, dank je, ik heb de titel aangepast met de vraag wat ze van deze vinden.
Er is nauwelijks keuze buiten Vlaanderen en Nederland, en meestal beperkt tot gemalen rund of kip, dus deze leek mij wel wat, brokken zou ik echt willen vermijden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door