Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door samantha
#2310331
vandaag maar eens met 1 hond bij de da geweest voor zijn jaarlijkse enting. Heb gelijk gezegt dat alleen weil geent hoeft te worden. Pakken ze pi er ook bij, maar ff gevraag wat het was, ja dat is kennelhoest. Maar gezegd dat ik die niet wou hebben. Gelukkig luisterde ze zonden tegenspreken. Daarna vroegen ze of de andere van ons ook niet geent moest worden. Nee, die gaat morgen naar Tannetje om te titeren. Ben blij dat ze daar helemaal niet moeilijk over deden, ook niet dat ik barf voer.

Toch wel een beetje blij met me nieuwe dierenarts, moest het ff kwijt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2312230
Super !! Was laats met Kay naar onze nieuwe dierenarts en die vroeg zich werkelijk waar af wat titeren was....
Dus ik zou erg blij zijn met een DA zoals die van jou  ;)
Door Limbabnees
#2312242
Mooi :)
Mijn DA (ééntje van het team) is ook open-minded.
Een hele nuchtere, kalme kerel. Ik ken hem al jaren en hebben vaak goeie gesprekken.
Hij laat mij geheel de keus, alleen jammer dat daar geen titer genomen kan worden.

Dat kan je ook niet altijd zeggen van een DA.
Door vagebond
#2314344
Mijn da gelooft niet in titeren. Een momentopname noemt hij dat, alsof je weet wat er gebeurt in het lichaam wanneer je er een enting in kiepert. Dus ik begin daar niet over, hij zal never nooit gaan titeren, dus reizen we gezellie naar Tannetje weer deze zomer. Gr. Ingrid
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door