Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wimk
#230654
Hallo Allemaal.

Nou met Bumper gaat het nu heel goed.
Hij heeft nu al een week goede poep, alleen van die brokken poept hij wel een keer of 7 per dag.
Ik ga dus straks Carni Best halen.
En eerst maar een beetje koken en dan langzaam kijken of hij er tegen kan.
Ik heb hem wel al de afgelopen 2 weken ProBiotica gegeven en ook al af entoe wat kippennekken en wat bullepezen.
Ik hoop dat het nu beter gaat.

Groetjes Wim & Bumper
Door Lizzy
#230659
Hoi Wim, fijn dat het goed gaat met Bumper en dat hij tenminste geen diarree meer heeft!

Misschien dat je het beste een paar pakje Carnibest light mee kunt nemen (weinig vet) en een paar pakjes gewone, maar dat je begint met de lightversie. En dit inderdaad even licht koken. Als zijn ontlasting goed is, direct stoppen met koken, maar overstappen naar het overgieten met gekookt water. En als dat goed gaat, direct op kamertemperatuur gaan geven. Ik zou echt goed oppassen dat je het niet te koud geeft want ook dat kan direct weer diarree veroorzaken bij gevoelige hondjes.

Nou, en dan nu kopen dat het goed gaat! Succes en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!
Groetjes, Lizzy
Door wimk
#230997
Hallo allemaal,

Nou so far so good, maar ik hou mijn hart vast voor vandaag.
Gisteren dus Carnibest gekocht ( hoi Geer ) en laten ontdooien toen ik thuis kwam.
Toen het een beetje ontdooit was heb ik water gekookt, en Carnibest light in het water gegooid, maar ik was zo in gedachten verzonken dat ik hem eigenlijk veels te veel heb gegeven.
Hij heeft de eerste keer meteen 175 gram voor zijn kiezen gehad.
Hij vond het heerlijk en had er absoluut geen moeite mee. Ik heb hem toen ook maar gauw 1 Okugest gegeven.
Gisterenavond brokken gegeven niet zoveel 35 gram.
En tot nu toe is de poep nog goed.
Vanochten een klein beetje Carnibest light ( 40 gram ) en 30 gram brokken en ook voor de zekerheid weer een Okugest en probiotica, ik heb dit keer kokend water over de CB heen gegooid omdat het niet zoveel was.
Ik hoop dat het zo door gaat, en dat ik niet veels te hard ga,

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Wim
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door