Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Glad Dog
#2305238
Hallo,

1 van onze honden kan niet overweg met een lamsmix, iedere keer geeft ze over en laat het dan liggen.
Al onze honden hebben problemen met rundmix, zelfde verhaal, overgeven en laten liggen.
Kip,kalf kalkoen, ook pens met koolvis lusten ze wel.Dat gaat er prima in.
Kan ik iets doen met deze mixen waardoor ze het wel verdragen? Of een andere oplossing?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Michel
Door charmed
#2305461
Persoonlijk zou ik iets kopen waar ze wel tegen kunnen. Heel simpel, een hond gooit niet voor niets het eten eruit, omdat hij ergens op reageert!

Voorbeeldje met brokken: Ik had een sheltie die wilde de brokken maar moeilijk eten, en elke keer overgeven of weigeren van voedsel. Omdat iedereen tegen me zei dat ze verwend was, bleef ik volhouden. Ze moest die brokken eten. Op een gegeven moment kreeg ze enorme honger en heeft de brokken gegeten, daarna kon ik met spoed naar de dierenarts want ze begon helemaal op te zwellen! Ze was dus allergisch voor die brokken!
Dus moraal van het verhaal, als ze het overgeven zit er vast iets in waar de hond niet tegen kan. Dat hoeft niet zo te zijn dat alle honden daar niet tegen kunnen, maar deze specifieke hond kan er dus niet tegen. Gewoon iets anders daarvoor in de plaats voeren!
Door nienk
#2305526
wat ze gelijk overgeven en weer laten liggen, dat zou ik inderdaad ook niet meer voeren.

wel opmerkelijk dat al je honden het met de rundmix die je voert hebben. van welk merk/fabrikant is die mix?

zou eens een ander merk rund kvv proberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door