Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ziggyguapa
#2304955
Hoi allemaal,

Lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb ,alleen maar veel gelezen :-)

Ik zelf heb een Pumi die sommige kvv's niet lust en sommige wel eet maar daarna overgeeft maar niet altijd
Deze week bv wou ze het konijn van Naturis niet en weet ook dat ze van Tinlo de kip op eet maar dikwijls terug overgeeft :-(
Heeft er nog iemand ervaring mee?
Zou dit overgaan of zou ik gewoon deze niet meer geven?
Mijn Aussie die wou in het begin ook bepaalde soorten niet maar dat is nu zo'n vreetzak niet normaal en dat was sneller over dan bij mn Pumi

Grtjs Gerda
Door charmed
#2305354
Ik zou ze gewoon geven wat ze binnen kunnen houden, anders blijf je dit soort dingen houden. Hier voorheen ook honden gehad die na bepaalde dingen gingen overgeven. Ik geef nu alleen maar dingen waar ze goed op reageren. Je moet misschien wel even zoeken wat je kan voeren. Ik had eerst Kiezebrink, maar de ontlasting van een paar waren niet goed, de een te hard (wat ik ook deed) de ander te zacht. Ik heb van alle soorten KVV die ik interessant vond wat besteld en ben dat ombeurten gaan voeren. Nu heb ik een KVV waar ze het allemaal goed op doen :) Er is niets mooier dan dat je honden alles binnen houden en geen problemen hebben met eten :)
Door ziggyguapa
#2316320
Dank je wel voor je reactie! ;-)
Ik wissel graag af qua merken en soorten hé
Nu ben ik een lijstje aan het samenstellen welke voeding ze niet lust,dat ik daar dan kan mee rekening houden hé
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door