Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BAC
#2303614
Ik bestel altijd bij Lupa, naar volle tevredenheid, maar ik merk dat de laatste tijd de kwaliteit toch wat minder wordt. Ook zit er veel gemalen spiervlees bij, en daar wordt ik niet zo blij van. Ik zie liever wat ik geef namelijk.

Nu heb ik al een paar x mijn ook laten vallen op www.versvoer.nl
De foto's zien dr veelbelovend uit, ook staat het vetpercentage dr bij. Ook hebben ze een groter assortiment.
Dus heb ze een mailtje gestuurd wat hij bezorgkosten zijn naar het hoge Noorden, en hun leverdagen.

Foto's zeggen natuurlijk niets, dus ik laat mij mss wel verleiden :P
Wat zijn jullie ervaringen? Is het een betrouwbare leverancier?
Laatst gewijzigd door BAC op vr 15 jun 2012, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ulla
#2304160
Ik bestel zeer regelmatig bij versvoer, en ben tevreden.
Hun site is altijd netjes bij gewerkt, iets wat niet op voorraad is staat er niet op, dus wat je bestelt krijg je 99 van de 100 keer.
Helaas zie ik bij meerdere leveranciers de kwaliteit achteruit gaan. :(
Door malimaniac
#2304200
Ik bestel welleens wat mee. Ben over het algemeen wel tevreden over de kwaliteit. Helaas wel al een paar keer oude zalmkoppen / lijven gehad. Maar de hondjes vonden ze nog wel lekker.
Door Martine-Tom
#2304201
Regelmatig besteld en altijd tevreden geweest.
De keren dat er iets niet goed was werd het ook snel opgelost dus prima  :)
Door Alba
#2304203
Afgelopen donderdag sinds een tijd weer een lading ontvangen (lag absoluut niet aan hun dat we al een tijd niet besteld hadden). Petra reageert snel, is heel vriendelijk en denkt echt mee. Toen ik aangaf dat wij er misschien niet gingen zijn, een vriendin het op kon vangen maar of het dan mogelijk was om te bellen of sms'en zodat mijn vriendin niet een hele middag hoeft te wachten was dat geen enkel probleem. Vriendlief heeft net een deel van het vlees geportioneerd en het ziet er als altijd weer goed uit.
Wij hebben het ook een keer gehaald en ook dat ziet er keurig uit. De inloop-vrieskast is werkelijk om te kwijlen, voor zowel hond als baas :biggrin2:.
Door BAC
#2304391
Bedankt voor jullie reacties, klinkt erg goed dus!

Niet ten nadele van Lupa hoor, ik ben zeer over ze te spreken, maar ik vind het zo jammer dat er steeds meer gemalen spier wordt aangeboden, gewoon is bijna niet meer te krijgen.
En in het haasspier tref ik bot aan, het rund zitten ook botjes in en zelfs pens. Kangaroo en hert ziet er wel mooi uit, maar ook weer gemalen.

Ik wil zien wat ik voer.
En nav dit topic op voernatuurlijk.nl ben ik toch na gaan denken;
http://www.voernatuurlijk.nl/forum/view ... 79&t=33042

Dus ik zal eerdaags eens een interessepeiling openen, want je moet wel voor 200.- afnemen wil ze in het hoge Noorden komen.
Kreeg keurig een mailtje hierover!
Door Parelridder
#2304423
Da's geen fraai vlees, onder die link. En ik heb zelf ook wel vlees gehad bij diverse leveranciers wat ik niet voor herhaling vatbaar vond, omdat het naar mijn smaak te veel vliezen of vet bevatte (voor 3,00-3,50 euro p.kg.) Ik denk dat gemalen vlees per definitie niet de 'biefstukken' zijn, ook niet in kvv, zelfs niet in dure kvv. Laten we wel wezen, dat kán ook niet voor die prijs, te meer omdat de producent het niet uit idealistische, non-profit motieven maakt/maalt, maar om er mee te verdienen.
Alle schakels tot het van slachter bij koper is, willen er hun boterham aan verdienen. Dat kan niet uit als dat onze sukadelappen, kipfilets en lamsbout zijn die in de kvv worden vermalen.
Door Cindy de Wolf
#2304432
Ben ik toch blij dat ik zeker 90% als het geen 95% is de 2e kwaliteit voer die getoond wordt in de link ;) Want ook hier geloof ik domweg niet dat de kvv fabrikanten die kwaliteit in hun kvv stoppen.
Door ulla
#2304941
Cindy de Wolf schreef: Ben ik toch blij dat ik zeker 90% als het geen 95% is de 2e kwaliteit voer die getoond wordt in de link ;) Want ook hier geloof ik domweg niet dat de kvv fabrikanten die kwaliteit in hun kvv stoppen.
Dat kunnnen ze niet, want voor een beetje redelijk vlees betaal je gewoon of je moet een keer een mazzeltje hebben.
Verder moeten ze die kvv nog samenstellen vermalen en verpakken, en das BINGO.
oh en opslag natuurlijk en er een centje aan overhouden. ;)
Door Cindy de Wolf
#2305060
ulla schreef: Dat kunnnen ze niet, want voor een beetje redelijk vlees betaal je gewoon of je moet een keer een mazzeltje hebben.
Verder moeten ze die kvv nog samenstellen vermalen en verpakken, en das BINGO.
oh en opslag natuurlijk en er een centje aan overhouden. ;)
Juistem dus ik ben heel blij dat ik barf voer ;)
Door Miranda 1
#2305512
Ik ben ook een paar keer bij Versvoer gaan halen. En het ziet er idd super uit. Ze hebben een hele grote inloopvriescel in de tuin staan. daarnaast staat een soort schuur, wat hun 'kantoor' is.
Ik had een keer een vraag over een hondenschool in hun buurt en vroeg of zij die kende. En ik kreeg heel uitgebreid antwoord.

Wat ook prettig is, helemaal als je in het Noorden woont, ze komen met een gekoelde auto. En dat is wel prettig met vervoer in de zomer.

De kwaliteit vond ik ook goed van wat ik heb gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet super veel bestel. Ik haal het meeste toch via het forum. Maar ze zitten bij mij op een half uur rijden vandaan. Dus echt een super adres om heen te gaan als ik toch iets tekort kom.  ;D
Door Leonike
#2305576
Ik haal er een paar keer per jaar e.e.a.
Het is vanuit mijn werk 10 minuten rijden, dus dat is goed te doen.
Ik bestel meestal via het forum wel mee, maar soms kom ik net iets tekort.
De kwaliteit is goed.
Als het op voorraad is, kan ik binnen een paar dagen al ophalen.
Is er een keer iets niet op voorraad, dan wordt dat netjes gemeld, zodat ik de keuze heb, of pas later ophalen of een alternatief zoeken
Gebruikersavatar
Door Kees
#2306359
Ik koop alles bij Petra. Ruim een jaar nu, denk ik. Soms haal ik zelf bij haar, maar meestal levert zij thuis af. Ik ben heel erg tevreden over wat ze levert en over haar service. Als je eens wat vraagt, krijg je ook altijd uitgebreid antwoord. Topadres dus.

Mvg
Kees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door