Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2302753
Meneertje sproeit niet, maar plast wel ooit op vreemde plaatsen, het liefste in de mand van Zoë. Wordt ik minder blij van. Hij heeft ook al echt een katerluchtje eraan zitten blegh. Ik denk dat het tijd wordt voor castratie nu. Hij is nu 6.5 maand. Pff na de castratie van Jip die hem bijna fataal geworden is vind ik het maar een eng idee.  :-\
Laatst gewijzigd door hannabelgje op za 07 apr 2012, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Limpy
#2303090
Wat ging er dan mis bij Jip?
Van een katerlucht in huis zou ik ook niet blij worden....
(obi-wan heeft ook een paar weken lopen meuren voordat het mes erin ging)
Door hannabelgje
#2303652
Jip bleek allergisch voor penceline te zijn en ging in shock, hij heeft dagen kritiek bij de da gelegen met een enge temp van 34 die niet omhoog ging, zijn longen waren ook helemaal opgezwollen. Was kantje boord. Heel eng.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op zo 01 apr 2012, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#2303697
Nee van de penciline die ingespoten was. Staat nu ook goed overal vermeld dat hij geen penciline mag hebben.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
#2307272
Nou ik kom net terug van vakantie en mijn huis ruikt niet zo fris. Ik heb meteen de DA gebeld en morgenvroeg kan hij Wasabi al castreren. Nou dat moet dan maar, anders wordt het na pasen en dan wordt het er hier niet bepaald frisser op qua geur. Spannend hoor  :(
#2307923
Nou ik heb hem net weer opgehaald, hij vindt zichzelf enorm zielig. Hij is ook nog een klein beetje wiebelig. Ik heb de verwarming aangezet en we gaan lekker bankhangen vandaag.
De dierenarts was van hem onder de indruk, hij is nog geen 7 maanden oud en had er een zaakje onder hangen van een twee jaar oude kater. De dierenarts begreep wel dat hij in huis aan het plassen was, de hormoontjes zullen goed huisgehouden hebben bij hem.
#2308005
hannabelgje schreef: De dierenarts was van hem onder de indruk, hij is nog geen 7 maanden oud en had er een zaakje onder hangen van een twee jaar oude kater.
Oh groeien die nog door? Ik heb ze bij Kai weg laten halen zodra ik ze kon voelen zitten (toen was hij 6 maanden, maar als ze groeien waren ze misschien wel eerder ingedaald, maar door het haar niet te voelen?) maar ik vond het echt kleine balletjes, ze waren ongeveer zo groot als bij mijn fret Jip (die had dan ook wel indrukwekkend grote balletjes in verhouding met dat lijfje, hoe de dierenarts daar toch nog mis heeft kunnen snijden is me een compleet raadsel.)
#2308214
Pekke had ook van die enorme knikkers met bijna 6 mnd toen ze eraf gingen.
Maar bij die korte siamezen/oosterse vachtjes vallen ze natuurlijk extra op....
Tja,mannen zijn altijd extra zielig, verwen hem maar lekker vandaag!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door