Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dtjesmama
#2301629
Ja hoor, het is begonnen!
We zijn bijna volledig over van kvv naar Barf!

Ik (lees: een tikkeltje smetvrees en van bloed moet ik niets hebben) ben voor mn kleine mannetje om een pakketje lamsorganen en een pensje geweest bij de lokale slager en ben aan t hobbyen geslagen. Ik en mijn man waren erg trots op mij hihi.
Alles voor mn kleine mannetje! Ik heb zonder walging en of het de notmaalste zaak van de wereld was een lever, hart, longen en een pens in stukken staan snijden en knippen en daarna in mn diepvries gestoken.
Wat een goed gevoel!
En ik heb het vastgelegd op foto anders gaat niemand uit mijn directe omgeving me geloven  :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door nienk
#2302033
kijk, dat gaat helemaal goed komen!! dergelijk orgaan vind ik een stuk prettiger snijden als het nog een beetje bevroren is. niet zo heel goed voor je  messen, maar een stuk minder flubberig. of, hoewel, had je dit vers gekocht? dan gaat dat natuurlijk niet.
Door Dtjesmama
#2302057
nienk schreef: kijk, dat gaat helemaal goed komen!! dergelijk orgaan vind ik een stuk prettiger snijden als het nog een beetje bevroren is. niet zo heel goed voor je  messen, maar een stuk minder flubberig. of, hoewel, had je dit vers gekocht? dan gaat dat natuurlijk niet.
Ja alles vers, kwam recht uit het lam. Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik vond het geweldig ;D
Door Suzanne
#2302333
Stoer!!

Voelt goed he?

Het went hoor, al vind ik zelf iets glibberigs, zoals lever, nog steeds niet fijn om vast te houden en ik ben nota bene geen vegetarier of heb last van smetvrees ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door