Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2301538
oke,
misschien tips voor iemand met maar 1 klein (2,5 kilo) hondje om te bestellen?
Bijna al die sites hebben een minimale bestelling van 100 euro en anders kunnen ze niet bezorgen of je betaalt meer dan 20 euro voor t bezorgen.
Als ik 20 kilo voor m moet bestellen ben ik de komende 4 jaar bezig het op te voeren  ;D
#2301770
De topics in de vraag en aanbod in het oog houden.  :P

Ik heb me eerst ook beziggehouden met voordelige webwinkels zoeken, maar toen ik echt ging bestellen ben ik begonnen met voordelige bestellingen hier op bp, en nu ziet het er naar uit dat ik enkel voor kuikens (katten he) naar een leverancier moet.  :P (ok, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik wel bij een leverancier besteld heb, maar dat was in ee groepsbestelling hier op BP, dus volgens hetzelfde principe. )

En ik ben veeel goedkoper uit, zelfs met vervoerskosten erbij gerekend.
Gewoon even rondkijken in de Vraag en aanbod, eens kijken wie er bij je in de buurt woont, je aanmelden in je provincietopic, de mensen die je lijntje verzorgen leren kennen, goed kijken welke plaatsen allemaal in de topictitel voorkomen of er wat bij je in de buurt loopt...
En beginnen met de handleiding voor beginners op de vraag en aanbod te lezen.  :biggrin2: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 784.0.html

Het wordt vanzelf duidelijk hoor, het klinkt ingewikkelder dan het is. En je kan er echt mooie zaken mee verzamelen, mooier dan bij de leveranciers.  Je kan vaak wel met iemand delen, dus hoeft niet de hele partij te nemen, zeker als je mensen uit je omgeving begint te kennen.
Ik heb zelf ook maar een verbruik van 430gr per dag. ;)
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op vr 30 mar 2012, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door