Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wolfhond
#2300194
Dag iedereen regelmatig wordt hier al eens een KVV merk omschreven maar ik was beetje aan het zoeken op de site welk KVV nu eigenlijk nog overblijft of wat toch beetje een aanrader zou kunnen zijn?
Ik zoek dus een kvv dat volledig is en geen rijst, granen, toegevoegde suikers, aardappelzetmeel ... bevat. Hierbij uiteraard niet rekening gehouden met enkelvoudige voeding en ook niet zo een voeding reeks om diersoorten af te wisselen. Want zo heb ik er al gevonden (alaska en carnivoer bijvoorbeeld).

Bestaat dit wel?
Door charmed
#2300210
Bij Alaska is groente toegevoegd. Carnivoer heb ik nog niet geprobeerd. Darf is ook niets aan toegevoegd. En Tinlo Barfmenu is ook verder niets aan toegevoegd. Die laatste vind ik wel fijn om te voeren.
Door Monoxxide
#2300231
Darf is inderdaad compleet door genoeg diersoorten in 1 kvv, waardoor je geen smaken moet afwisselen. Zitten ook geen vreemde dingen in zoals jij ze omschrijft, rijst, suikers, zetmeel.
Er zullen nog wel andere merken zijn maar heb ik geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2300406
Bedoel dus een kvv die:
- geen plantaardige ingredienten bevat, behalve groenten
- een premix bevat (en dus compleet zou zijn zonder afwisseling van diersoorten)

Als je op voerwijzer.com/kvv-vergelijken kijkt, kom je uit op deze kvv's:
- Darf  Eko (bevat 4 diersoorten en groenten)
- Dinapet Bio (bevat 4 diersoorten en geen plantaardige ingredienten)
- Herby Compleet (bevat premix, geen plantaardige ingredienten, puppymix bevat 4 diersoorten)
- Lupa Compleet (bevat premix en groenten)
- Vers Voer Barfmix (bevat 4 diersoorten, geen plantaardige ingredienten)
Door M@rina
#2300751
2 volledige kvv's die beide 4 diersoorten bevatten  in 1 verpakking en geen van de door jou genoemde ingrdiënten:
Darf eko en versvoer barfmix.
In darf zit: kip, lam geit en rund, in versvoer barfmix zit: eend, rund paard en konijn.
Zo voer je dus 7 diersoorten.
Haal op de markt een kilootje sardientjes en vervang 1 maaltijd per week door sardientjes. 1x per week een rauw eitje en een schep yoghurt of kwark.

beide kvv's verkrijgbaar bij:
www.hondenvoer-natuurlijk.nl
www.versvoer.nl
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door