Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2300129
Joep is aan het hoesten. Niet heel dramatisch ofzo, maar toch vervelend voor hem.

Is er iets waarmee ik zijn keel kan verzachten? Ik heb al gelezen over honing of mensen hoestdrank, maar Joep is natuurlijk op eliminatie dieet, dus zou ik het liefst een redelijk veilig iets willen geven...hebben jullie een idee?
Door nienk
#2300154
eelke schreef: Joep is aan het hoesten. Niet heel dramatisch ofzo, maar toch vervelend voor hem.

Is er iets waarmee ik zijn keel kan verzachten? Ik heb al gelezen over honing of mensen hoestdrank, maar Joep is natuurlijk op eliminatie dieet, dus zou ik het liefst een redelijk veilig iets willen geven...hebben jullie een idee?
ik heb Reus, tijdens het elimineren, wel honing gegeven. als hij liep te hoesten, of voor zijn druppels 's ochtends. ik heb het wel heel voorzichtig uitgeprobeerd. en biologische hele pure honing genomen.
Door eelke
#2300507
Biologische honing gehaald. En sinds we het gekocht hebben, kucht hij niet meer  ::) goed spul zeg, hoef je alleen maar te kopen, niet eens te geven....  ;D
Door nienk
#2300510
eelke schreef: Biologische honing gehaald. En sinds we het gekocht hebben, kucht hij niet meer  ::) goed spul zeg, hoef je alleen maar te kopen, niet eens te geven....  ;D
nou kijk eens aan, zo zouden meer dingen moeten werken!
Door eelke
#2300511
nienk schreef: nou kijk eens aan, zo zouden meer dingen moeten werken!
Ja, ik houdt het maar even in de gaten...als hij weer in een flinke hoestbui schiet krijgt ie een lepel, maar het liefste geef ik hem gewoon niks natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door