Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tanna
#2299491
Ook hier zo'n kleine klier die steeds lastiger wordt met het eten van bot. At ze tot voor kort nog enthousiast lamsrib, nu eet ze alleen nog maar het vlees eraf. Inmiddels eet ze eigenlijk uitsluitend bot van kip en ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Ik heb ook al andere soorten gevogelte geprobeerd, maar dat eet ze niet..........Of zou het wel meevallen als we het zo laten?
Door Martine-Tom
#2299515
Tom is ook een mutser...helaas voor hem ben ik eigenwijs.
Hij krijgt gewoon elke dag zijn maaltijd en als hij niet wil eten...pech.
1 keer per week eet hij pens dat gaat er altijd wel in, en nu mijn kat overleden is en Doki alleen Barf eet krijgt hij dan 1 keer per week kvv.
Voor de rest...niet eten=honger... :P
Door Martine-Tom
#2299597
Ja herkenbaar, bij Tom uiteindelijk gelukkig wel...Ik heb hem ook wel eens een weekje kvv gegeven tussendoor daarna at hij ook weer beter barf...
Door Tanna
#2300554
Maar goed, mijn vraag blijft........hoe erg is het als ze alleen maar kippenbot eet? :-X
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2300564
Als je het aanvult met voldoende orgaan en spiervlees lijkt het me geen probleem. veel kvv's hebben ook enkel kippebot als calciumbron. Weigert ze ook vissies als zalm of sardientjes?
Door Tanna
#2300595
Els en Max schreef: Als je het aanvult met voldoende orgaan en spiervlees lijkt het me geen probleem. veel kvv's hebben ook enkel kippebot als calciumbron. Weigert ze ook vissies als zalm of sardientjes?
Ze is dol op vis, maar niet rauw. Ik stoom vis altijd en dat vindt ze helemaal het einde.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2300634
zelfde probleem hier, nu van Kaela eendennekken mogen proberen en dat gaat ook goed. Eerste paar keer beetje aangebraden in de pan, en nu eet ze ze zo. Zalmlijven vind ze ook wel ok. Af en toe toch andere dingen blijven aanbieden? verandering van spijs doet eten zeggen ze... Maar ondanks dat het botvlees hier dus veelal uit kip bestaat zie ik toch een hondje wat er steeds beter uit gaat zien!  :)
En ja ook zij weigerde rustig 2 weken lang voedsel als het haar niet zinde...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door