Ik bestel nu sinds 2 jaar bij Lupa (Jolanda) ik ben een zeer kritische afnemer, moet gewoon goed zijn, evenals de service en het contact. Bestel altijd met een groepsbestelling via Metaldog.
Jolanda is kort van stof maar wel duidelijk , ze is behulpzaam, als ze iets niet heeft stuurt ze van te voren een heel kort mailtje of belletje , voor eventueel een vervangend product zodat je menu niet in de knoei komt. Gewoon TOP!
Dus nooit geen verrassingen dat er geen lever of een bepaald diersoort bij is. Alles zit goed verpakt, goed gestickerd alles is stijf bevroren (Dat vind ik zelf zeer belangrijk) factuur is overzichterlijk, en eventueel gecorrigeerd als er iets vervalt.
Mijn bestelling is altijd volledig naar tevredenheid, een keer miste ik een kilootje kipkarkas biologisch, even een mailtje en dat werd opgelost (Gecrediteerd)
Ik heb dr ook wel eens bij nagedacht om mee te bestellen via de verzamelplaats, maar wat mij weerhoud is de chaos in de topics. Ik heb niet alle dagen tijd om in te loggen, en dan zijn dr zo weer een aantal paginas bij. Ik heb het idee dat het vlees ongekoeld door het hele land gaat, ik heb dr gewoon geen goed gevoel bij.
Ook wil ik een compleet menu voor 8 weken kunnen bestellen in een keer, en dat ben ik tot op heden nog niet tegen gekomen, of ik moet het hele land afrijden. Ik zie het overzicht gewoon niet, en dat weerhoud mij.
Dan betaal ik liever wat meer, of neem ik af en toe wat over van een behulpzame barfer die hier in de buurt woont