Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door An
#228558
Gisteren zag ik kwartelbilletjes liggen in de supermarkt. Een doosje meegenomen en een kwartier later haaden ze elk 6 billetje op hahaha. Voor de eerste keer met bot en al! Normaal laten ze het van vleugeltjes enzo liggen het bot maar dat is dus helemaal aan het goed komen

Ik heb eendagkuikens gevonden en ze hebben vanochtend ieder onmiddellijk onder luid gegrom ;D eentje opgepeuzeld! Dus dat is iig alweer een succes!

Mijn kleintjes worden groot ;D ;D ;D

Oh in de dierenwinkel konden ze aan pinkies komen, dat zijn babymuisjes. Is dat wat voor de katten? Heeft iemand dat al gegeven?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#228574
Ja hoor die kun je gewoon geven, liever nog gewone muizen (kun je ook ingevroren kopen, of vers uit de klem ;D )
Door An
#228608
Gewone muizen kon ook maar dat is 1.50 euro per stuk dat vind ik wel errug duur :s
Gebruikersavatar
Door sylvia
#228627
An schreef: Gewone muizen kon ook maar dat is 1.50 euro per stuk dat vind ik wel errug duur :s
ja dan zou ik twee levende kopen een man en een vrouw en voor je het weet vreten die katten zich het schompes aan de muizen.....alleen ik denk niet dat ze op commando dood gaan :-\
Door Helen
#229092
O, hier in de dierenwinkel kan je zakken bevroren muizen kopen voor weinig geld. Weet niet precies hoe duur, maar zeker geen 1.5 euro de muis.
Door An
#229223
sylvia schreef: nee ik bedoel als je ze zelf gaat kweken ;D
Hahaha nee daar begin ik niet aan :-\ Dan steekt mijn familie me echt weg in een inrichting denk ik ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#229238
An schreef: Hahaha nee daar begin ik niet aan :-\ Dan steekt mijn familie me echt weg in een inrichting denk ik ;D
;D ;D ;D ;D
Door Ollie
#231195
An schreef: Gisteren zag ik kwartelbilletjes liggen in de supermarkt. Een doosje meegenomen en een kwartier later haaden ze elk 6 billetje op hahaha. Voor de eerste keer met bot en al! Normaal laten ze het van vleugeltjes enzo liggen het bot maar dat is dus helemaal aan het goed komen

Ik heb eendagkuikens gevonden en ze hebben vanochtend ieder onmiddellijk onder luid gegrom ;D eentje opgepeuzeld! Dus dat is iig alweer een succes!

Mijn kleintjes worden groot ;D ;D ;D

Oh in de dierenwinkel konden ze aan pinkies komen, dat zijn babymuisjes. Is dat wat voor de katten? Heeft iemand dat al gegeven?
Kwartelbilletjes ??? ;D

Een vriendin van mij voert haar noorse boskatten ook van die babymuisjes ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door