Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Erwin
#2291848
Hallo,

Ik ben Erwin en sinds 4,5 maand de trotse eigenaar van een staffordshire pup. Vanaf dag 1 ben ik me al aan het verdiepen in mogelijkheden van het voeren.
Mijn vorige hond een rottweiler is 14 jaar oud geworden op simpelweg brokken. Achteraf bekeken heeft hij altijd wel probleempjes gehad met zijn darmgestel en ontlasting. Dus bijna alle merken wel in huis gehad. Nu met onze nieuwe hond wil ik het anders gaan doen, gelukkig kreeg hij van de fokker al wat KVV(duck), dit was al nieuw voor mij. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Ondanks al veel te hebben gelezen vind het barfen nog steeds wel een lastig verhaal. Vandaar dat de keuze op dit moment is gevallen op Hunters home KVV en ik moet zeggen, wat mij betreft geweldig voer. Het ruikt en ziet er vooral uit als vers vlees. Ik ben zelfs uitgenodigd daar binnenkort eens te gaan kijken(dus geen geheimen) hoe ze het maken. Daarnaast ook nog eens prettig betaalbaar.
ik wissel af met verschillende vleessoorten. In de toekomst zal daar zeker nog wat afwisseling  barf bijkomen.

Ik volg dit forum met veel plezier en zal daar zeker veel gebruik van gaan maken

gr Erwin
Door Isa
#2292245
:hi: hier  :)
vindt het af en toe ook nog wel eens moeilijk,
maar met veel lezen en soms wat vragen lukt het nu aardig.
En dan wil je niet anders meer en een vriezer is erg handig want is wel verslavend  :P
Door Erwin
#2299041
Halo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties, helaas wat laat maar ik moest mijn pc een tijdje missen
Foto's heb ik genoeg hahah moest alleen even kijken hoe hier te plaatsen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kijk gelukt

gr Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin op di 27 mar 2012, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cupcake
#2299762
Ow wat issie knap!! Hier woont een vrouwelijke en inmiddels volwassen variant, ze zijn zo snel groot!
Als je eenmaal met barfen begint ben vast snel verslaafd, de onze vindt het echt heerlijk!!
Door fydgi
#2300221
Hoi Erwin

Wij starten onze pup op barf nu, hij is 7.5weken oud
welk percentage heb jij aangenomen in het begin?

Groetjes!
Door Erwin
#2300239
hoi,

ik ben niet gestart met Barf.
Hij heeft in het begin Duck(kvv) en puppy brokjes gehad.
Nu barf ik nog niet maar geef wel sinds dat hij 10 weken is alleen KVV en af en toe eens een geperste brok
Hij is nu 5 maanden en doet het geweldig.

De verhoudig die ik aanhoud is 30 to 60% van het lichaams gewicht in gram.
Hij weegt nu ruim 10kg en krijgt 500 gram vers vlees per dag

gr Erwin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door