Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2290261
Kan een hond een verkoudheidsvirus hebben? Een hond wordt toch nooit verkouden, in ieder geval niet met de symptomen, die wij mensen hebben? Niezen, snotteren. Of heet het dan kennelhoest. Gr. Ingrid
Door tessa
#2290268
Volgens mij kunnen honden ook gewoon v erkouden worden hoor, die van mij hebben wel eens een groene snottebelneus en niezen daarbij ook meer.
Door sella
#2290661
Kennelhoest is toch een verzamelnaam voor allerlei coronavirussen die dan hoesten, niezen, snottebellen veroorzaakt?
Door nienk
#2291001
ooh pffft nou vraag maar aan Reus, die is een paar maanden geleden echt heel klassiek verkouden geweest. lodder oogjes, hangerig, druipneus en niezen! niet normaal, als hij nieste zaten de druppels meters verder op de grond. heb me inderdaad ook laten vertellen dat dat gewoon een andere uiting van kennelhoest is. hij vond zichzelf ontzettend zielig, maar het ging vanzelf weer over.
Door vagebond
#2291237
Zo stom, ik heb ooit het eens gehoord, alleen mensen en varkens kunnen verkouden worden, verteld door een da, heb ik nu echt uit mijn hoofd gedeleet, haha.
Door sella
#2291241
Als wij erg verkouden zijn doen onze honden een dag of 2 later vrolijk mee.
Dat is allebei corona heeft alleen een ander naampje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door