Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Larkin
#2288627
Nog even en dan komt mijn hondje en aangezien ze bij de fokker vers vlees krijgt heb ik besloten dit ook te gaan geven. Heb besloten dat ze dagelijks een hoeveelheid kvv zal krijgen aangevuld met iets om te knabbelen. De vriezer is gister bezorgd heb een droogmachine besteld nu de rest nog.
De fokker is hier ook actief en wees me op dit forum....
Kvv geven is niet zo moeilijk maar de rest uitzoeken begint steeds interessanter te worden........al is mijn man bang wel bang dat ik haar straks een halve koe ofzo in de woonkamer te eten ga geven ::)
Door lianneke
#2288637
Welkom hier, gerust alles vragen wat je weten wilt.... ;)
Lianne
Door Cupcake
#2288663
Welkom hier en heel veel plezier en geluk met je nieuwe aanwinst. Wat voor ras is het en wanneer komt ze?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2288804
Die mannen ook altijd :biggrin2:  Maar hé, goed bezig joh! Welkom op BARFplaats en gefeliciteerd met je puppy! 
Door Larkin
#2288965
[quote="vanaalst"]
ben je larkin van het belgenforum?
welkom!
[/quote]

JAAA

[quote="Cupcake"]
Welkom hier en heel veel plezier en geluk met je nieuwe aanwinst. Wat voor ras is het en wanneer komt ze?
[/quote]

Zij is een belgische herder tevuerense...ze is als ze bij mij komt 4mnd oud dit komt omdat ik in dec een zware rug operatie heb moeten ondergaan en nog niet goed genoeg hersteld was/ben om haar uit te mogen laten etcetc.....
Ze komt na 1 april bij mij....
Door nienk
#2289377
hoi en welkom hier!

dat hele koeien in de eetkamer... tjah... toch wel merkwaardig dat het vaak de mannen lijken te zijn die er moeite mee hebben. ik vind het juist wel stoer, heel erg pijl&boog jager&verzamelaar terug naar de oermens enzo, maar goed, dat ben ik.

mocht je barf-plannen hebben dan kan het handig zijn om je hond straks van begin af aan te leren om op een zelfde plek te eten/knagen/enzo. het hier op barfplaats wel bekende vreetkleedje. dan leert ze vast snel dat het niet de bedoeling is om met hele koeien door de kamer te gaan slepen... een bench is daarbij trouwens in mijn ervaring ook heel handig.
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2290855
Welkom, jammer dat je zolang op je puppekindje heb moeten wachten, maar heel veel plezier met haar!
Door Ramses1
#2291117
Hoi wat ben jij goed bezig!
Helemaal voorbereid op puppekind.
Veel plezier met haar en welkom op Barfplaats.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door