Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#20221
Gebruiken jullie dit ook weleens voor jezelf? Ik heb nl ontzettende keelpijn en ik zat me dat zo es af te vragen :)

Ik heb er nu nog een vraagje over; Ayra is geopereerd en krijgt Synulox antibiotica. Kan ik zilverwater op haar wond druppelen? Ik kon op de site www.zilverwater.nl niets vinden over het gebruik van antibiotica samen met zilverwater.
Laatst gewijzigd door Ayra op do 18 dec 2003, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#20262
De verkoopprijzen die soms gevraagd worden zijn ronduit BELACHELIJK!!

26 euro voor 100 ml ;D

Met een apparaatje van een paar centen maak je van 1 fles Aqua Purificata (speciaal gedistilleerd water) van 13,50 precies 1 liter zilverwater!!
(en je hoeft echt geen universitaire opleiding te hebben gedaan om het te maken LOL)
Door Nelly
#22881
Zou dit ook kunnen helpen tegen kaakholteontsteking?
Heb ik vroeger chronisch gehad, toen jaren niet meer en sinds ik Kuif heb begint het weer! :( (Had destijds ook een valkparkiet, maar me nooit gerealiseerd dat ik allergisch voor hem kon zijn) Ik wil Kuif niet kwijt!!!!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#22964
Colloidaal zilver werkt bacteriedodend. Het zal dus niet echt helpen bij je kaakholteontsteking. Tenminste niet als het een allergische reactie is.
Door Nelly
#23105
Hitam schreef: Colloidaal zilver werkt bacteriedodend. Het zal dus niet echt helpen bij je kaakholteontsteking. Tenminste niet als het een allergische reactie is.
Da's dan flink balen :(
Door oebaya
#23135
Hitam schreef: Colloidaal zilver werkt bacteriedodend. Het zal dus niet echt helpen bij je kaakholteontsteking. Tenminste niet als het een allergische reactie is.
De ontsteking kan best weggaan van colloidaal zilver, omdat vaak de allergie de boel dusdanig verzwakt, dat er een ontsteking ontstaat. Die ontsteking is dus wel te behandelen met iets dat bacteriedodend werkt. Daarnaast dan iets aan de allergie doen, zodat de boel niet weer ontsteekt.
gr.
Nicolette
Door Nelly
#24465
oebaya schreef:

De ontsteking kan best weggaan van colloidaal zilver, omdat vaak de allergie de boel dusdanig verzwakt, dat er een ontsteking ontstaat. Die ontsteking is dus wel te behandelen met iets dat bacteriedodend werkt. Daarnaast dan iets aan de allergie doen, zodat de boel niet weer ontsteekt.
gr.
Nicolette
Ja, Nicolette, en dat is 't hem nou net, als die allergie door Kuif zou komen, zou dat dus betekenen, dat ik hem weg moet doen, en dat wil ik nou net niet! :(
Het gaat trouwens de laatste paar dagen wel wat beter, dus ik begin een beetje hoop te krijgen dat het misschien een staartje is van die griep van een paar weken geleden :)
Door Roeleke
#37793
Paul_Barte schreef: De verkoopprijzen die soms gevraagd worden zijn ronduit BELACHELIJK!!

26 euro voor 100 ml ;D

Met een apparaatje van een paar centen maak je van 1 fles Aqua Purificata (speciaal gedistilleerd water) van 13,50 precies 1 liter zilverwater!!
(en je hoeft echt geen universitaire opleiding te hebben gedaan om het te maken LOL)
Hallo Bart,

Over welk apparaatje heb jij het? Zelf heb ik een Beck zapper, waarmee ik ook colloïdaal zilver maak, maar ik ben benieuwd welke jij bedoelt.

Groet Roeleke
#46139
Ik was aan het lezen over collodiaal zilver en toen kwam ik het volgende tegen:

http://homepages.together.net/~rjstan/

lijkt me nogal extreem en ik vind het een beetje een vaag verhaal, maar je kunt wel grijs worden van collodiaal zilver (dat staat ook op www.zilverwater.nl), maar dat komt weinig voor...
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op do 29 jan 2004, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#46192
sharpie schreef: He wat eng :o
Ik zat net te denken, ik moet ook zilverwater hebben, maar nu weet ik het ff niet meer ???
Weet iemand hier iets meer van ???
weet er niets meer van.
vindt het een vreemd artikel, zou waar kunnen zijn, misschien ook niet ???.
qyan heeft het zeker 8 weken gekregen voor de ziekte van lyme en krijgt het regelamtig voor oog en oorontstekingen, maar hij wordt niet grijs ;D en krijgt er ook geen andere enge dingen van.
het verlost hem juist alleen maar van zijn ontstekingen.
qyan kreeg wel een hele lage dosering: 6 druppels per 10 kg lichaamsgewicht en dan 2x per dag.
tja, ik weet het niet ???
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door