Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door arenda
#2286656
Hebben we t ene nog niet gehad, begint t andere weer. Dyson zit onder de galbulten. En niet een paar, nee hOnderden!!! In formaat variërend van een speldenknop tot een fikse 2 euromunt. Waar het van komt mag Joost weten. Zaterdag kwam het opzetten, vrijdag lammix gegeten na een poosje op rodi en smuldier gestaan te hebben. Eindelijk weer Barf ingeslagen, krijgen we dit.... Maar komt het van het voer? Vorig jaar had hij hele rode poten om dEze tijd, kon ie niet loPen en zijn we gevoelsmatig aan puur pollen gegaan. Dat ging snel beter. Daarna kreeg hij hernia-achtige verschijnselen, waardoor ik dat moeilijke lopen eerder daaraan toe ben gaan schrijven. Maar nu weet ik t niet meer... Gisteren leek het weg te trekken, maar nu is t in alle hevigheid terug. Erger als eerst. Nu heeft t arme dier ook zo n jeuk. Springt als gestoken oP en rent door het huis :( Ben voor de zekerheid tOch maar weer met pollen gestart en de lam moet maar even in de vriezer blijven. Gisteren heeft ie wel een ieniemini stukje lamslong oP. Dus t zou evt kunnen dat ie daar op reageert.
Pfff klotezooi. Heb ik ook op dit moment geen vast internet en moet alles op m'n aaifoon. Foto plaatsen lukt me dus ook al niet, maar geloof me... T is vreselijk.

Barfplaats wordt gesponsord door