Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tycolaika
#2283099
ik denk dat die hier moet komen te staan
:D
het is zo ,ik heb tyco laten castreren in december
volledig
nu is zena over haar loopsheid heen , en dus hoogst vruchtbaar
nu is mijn vraag
tyco word echt extreem uitgedaagd door haar.
en tyco gaat ook echt over zena heef
ik raak dan in paknie , om dat ik dat niet wil
ben veels te bang dat hij vast komt te zitten , want het is niet gewoon wat huppen , nee zijn piel hangt dr echt uit  :-X

kan hij nu echt niks meer ?????
'want ik wil echt geen jonkies van tyco :D haha
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2283108
HIj kan er alles nog mee :biggrin2:  Er komt alleen geen levend zaad meer uit, dat is (dacht ik) met 8 weken wel vertrokken. Was de castratie eind december, dan zal het nog op het randje zitten.
Liever dus geen dekking plaatst laten vinden, nu niet, nooit niet.
Door tycolaika
#2283110
het is begin december geweest m de 10de
nee , ik wil het zo wie zo niet , ik vind dr niks aan dat ze vast komen te zitten.
maar stel , het zou ooit eens , per ongeluk gebeuren, wat ik niet hoop ging het mij dr om , haha , de vraag , kan hij echt niks meer.
ik wil echt echt echt geen jonkies.
niet alleen van tyco niet , zo wie zo niet , we hebben geen raszuivere hondjes , zoals zena , en jara.
tyco en laika hebben geen stamboom , en daarnaast zena is nog geen eens een jaar.
Door tycolaika
#2283247
ja heb ik nu ook , ik heb nu maar de een in de benche , de ander los , en dr na weer omgekeerd. ik weet anders ook niet hoe ik het voor mekaar moet krijgen  :-[
hoelang kan dit aan houden ? dat een teefje , zeg maar zo vruchtbaar is , dat ze gaat uit dagen ?
Gebruikersavatar
Door choopy
#2283452
Als je echt weg gaat zorg er dan voor dat er 1 achter een deur zit die die niet kan openmaken.
Door een bench heen kan ook prima gedekt worden als ze echt willen.
Door Suzanne
#2283519
tycolaika schreef: :o door een benche heen dekken ???

ik zal tyco de gang in doen , als ik weg ga.
zena is de geen die in de benche zit nl
Ja, dat kan.

Deze loopsheid loop je idd dan nog een risico, een volgende loopsheid niet meer. Maar, als je het niet wilt, toch uit elkaar houden.,

Suzanne
Door Limbabnees
#2283544
Er is mij vertelt dat het 6 tot 8 weken duurt voordat hij niet meer vruchtbaar is.
Stel dat het 10 weken duurt... vanaf 10 december gerekend... is inmiddels 3 maanden nu.
Door essie
#2283644
Hier ook een paar jaar een gecastreerde reu met loopse teef gehad, en tijdens de hoogtijdagen (meestal maar enkele dagen) gingen ze gescheiden als we er niet bij waren. Als we erbij waren dan was er niks aan de hand. Wel een beetje om elkaar heen draaien, maar meer gekkigheid werd niet geaccepteerd van ons. En gebeurde dus ook niet, dat wisten ze dondersgoed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door